Gå till innehåll

Uppgradera till 450 liter


lottac

Rekommenderade inlägg

Du får ta det som en komplimang, ditt kar var sååååå snyggt!! :wooow:

Hur mycke fisk har du?

Mvh lotta

tackar! det är ännu snyggare nu!!

just nu har jag inte så mkt fisk, typ 13st.

men skall skaffa ett par kirurger till.

Sen kör jag ju enbart med sps/lps nu som kräver lite lägre nivåer.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • Svar 228
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Lotta, är de nya fiskarna till ditt nya kar som du startade för 2 veckor sedan?

Japp, jag behöll allt gammalt vatten, gammal sand, inkörda stenar och fyllde sakta på med nytt vatten. Jag har INTE fått något utslag på alger eller nitrit. Det är som att jag har det gamla kvar. Det är ju fel att säja att jag startat från skratch....:nöjd:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, i så fall blir det inte riktigt från skratch. Men ta det gärna lugnt och försiktigt med svåra fiskar som Kirurger. Minns jag rätt krashade ditt förra kar, skynda långsamt så du inte får ett bakslag om några månader. Lycka till.

Bilder är alltid kul att titta på!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, i så fall blir det inte riktigt från skratch. Men ta det gärna lugnt och försiktigt med svåra fiskar som Kirurger. Minns jag rätt krashade ditt förra kar, skynda långsamt så du inte får ett bakslag om några månader. Lycka till.

Bilder är alltid kul att titta på!

Jag skall fixa bilder....-dregglar-

Kraschen berodde på att jag var oförsiktig med tillsatser tyvärr, men man lär så länge man lever. Inget kul sätt att lära sig på dock. :ledsen:

Nu kollar jag och är ytterst försiktig, hoppas jag.

Mvh lottac

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ju bra ut. Har du bara stenen från det gamla eller har du kompletterat med nytt?

Men var tog helbilden vägen??;)

Det är bara den gamla stenen. Jag hade en del.

Jag lovar att ta en helbild när kameran är framme nästa gång.:ler:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jätte fint kar! kul att se att dina clowner går så bra ihop! :)

mina tomater är riktiga mördare...

Mvh

Tomaterna markerar för de andra Clownerna ibland, men de håller sig för det mesta på varsina ställen. Dom är inte stygga iallafall.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser trevligt ut Lotta. Kul att du lagt in fler arter i registret också förresten!

Ja, jag försökte mig på det med artregistret, men jag funderar.... man kan inte skicka till er moderatorer innan man lägger ut det, så slipper man hålla på och ändra allt eftersom folk protesterar mot den information man hittat?

-bok

-ordning

Mvh Lotta

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag försökte mig på det med artregistret, men jag funderar.... man kan inte skicka till er moderatorer innan man lägger ut det, så slipper man hålla på och ändra allt eftersom folk protesterar mot den information man hittat?

-bok

-ordning

Mvh Lotta

tycker definitivt att du ska fortsätta lotta om du känner för det.. laggeman hjälper dig säkert om det är något.. sen är det så att många har ju egna erfarenheter om fisken tex(positiv/negativ).. det får vi leva med och det kan ju vara bra o veta. kör hårt lotta. , som oftast är det ju just det dåliga som kommer fram inte det positiva..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...