Gå till innehåll

Emils 375 liters


watter

Rekommenderade inlägg

  • Svar 886
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

ja har 2 newjet 3000 pumpar som du kan få gratis. mina låter som den värsta skördetröskan. orkar knappt me ljudet då ja blandar nytt vatten me dom.. köp en eheim istället så får du en bra å tyst pump..

har en OR3500 å en 6500 som oxo låter så man bli tokig.. dom får gå som utedamms pumpar numera..

Vilken modell av eheim pumparna skulle passa till mitt kar, jag hade tänkte dela på utsprutet till två ställe. Kommer köra 25 mm pvc från sumpen upp till karets kant, där delas det med ett t i varje ände av T:et blir förminskningar till 16 mm pvc som sedan leder till vars en ände av karet. Låter detta bra eller ska jag göra på något annat sätt ? :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

new jet pumparna är de bästa jag har haft hittills!

jag har haft 6 olika strl.

minimal värmeutveckling, tysta, billiga, lång livstid!!

tryckhöjden varierar självklart med förminskningar eller förstoringar och framförallt längd av ut- rören!!

det e klart att du får olika svar från alla...alla har olika..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

new jet pumparna är de bästa jag har haft hittills!

jag har haft 6 olika strl.

minimal värmeutveckling, tysta, billiga, lång livstid!!

tryckhöjden varierar självklart med förminskningar eller förstoringar och framförallt längd av ut- rören!!

det e klart att du får olika svar från alla...alla har olika..

Har tänkte lite på det och jag tror faktiskt att jag kör på en new-jet 3000, man får hoppas på det bästa, och skulle det inte bli bra får man lösa det senare :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har beställt BLV 14000k lampor...

2 st 250 wattare kanske til ditt nya???

Jepp, har ju 2 stycken 250 watt e40 sockel med gamla lampor så jag behöver nya, har kollat på dom BLV 14000 k, tror det skulle bli bra :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

beställ på hemsidan som vanligt..betala med visa..då får du det snabbast..

gick hur bra som helst! jag har beställt flera ggr..

du fyller bara i allt som står där..adress osv. de levererar för samma frakt till sverige som inom england!

jag vet flera som har beställt oxå..så det funkar utmärkt..de har en del andra bra grejer oxå som är mycket billigare än i sve!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...