wrang Postat 25 april 2007 Dela Postat 25 april 2007 Test startar denna nya forums kategori.Har ni något som ni ej vet vad det är så posta frågan här i denna forumsdelHar lagt upp olika kategorier.Identitetsforum Då detta är nytt för mig med så har ni synpunkter, förbättringar etc så berätta det för mig/Moderator Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 25 april 2007 Författare Dela Postat 25 april 2007 Skall fixa till knappen så det ej står Comment utan Kommentar alt svara Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 25 april 2007 Dela Postat 25 april 2007 "forums del" = forumsdel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fiend Postat 25 april 2007 Dela Postat 25 april 2007 Snacka om rörigt! Fattar knappt något alls.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 april 2007 Dela Postat 25 april 2007 Måste vara en sjöko du har hittat Christian. Men denna delen verkar vara rätt så rörig då man inte har hela delen men avatar med som i övrig aforumet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fiend Postat 25 april 2007 Dela Postat 25 april 2007 Laggeman. Jag håller med.. :/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 25 april 2007 Författare Dela Postat 25 april 2007 Snacka om rörigt! Fattar knappt något alls..Men denna delen verkar vara rätt så rörig då man inte har hela delen men avatar med som i övrig aforumet.Blev det bättre så här!?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Steffo85 Postat 25 april 2007 Dela Postat 25 april 2007 Det tycker i alla fall jag att det blev. Klar förbättring. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 april 2007 Dela Postat 25 april 2007 Mycket bättre Christian!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Bra idé! Man skulle inte kunna ha en liknande tråd/länksamligen som nedan i denna del av forumet för att hjälpa folk att själva hitta bilder och info för att underlätta ID på sakerna man hittar i karen? https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=15413 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 26 april 2007 Författare Dela Postat 26 april 2007 Visst kan jag göra detta. Skall vi kalla denna del för Ohyror/Oönskade saker i akvarieteller har du nått förslagmenar du både i länkarna och identitets delen/moderator Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 29 april 2007 Dela Postat 29 april 2007 Visst kan jag göra detta. Skall vi kalla denna del för Ohyror/Oönskade saker i akvarieteller har du nått förslagmenar du både i länkarna och identitets delen/moderatorVet inte men ett förslag kanske är att under varje ID del (t.ex. fiskar) så skulle man kunna ha en sticky med länkar/bilder etc där personen i fråga lättare kan hitta information om djuret/växten man eftersöker. Dessa trådar skulle kunna heta "ID hjälp fiskar/koraller" osv. Hittar man det inte där kan man ju ställa sin fråga/lägga upp sina egna bilder. Många är nog intresserade av att kunna hitta ID på ohyra som kan ställa till med problem i karen. Här tycker jag din idé om Ohyror/Oönskade saker i akvariet kan vara en bra rubrik och kanske utgå med info från min länk ovan (en sammanställning skulle vara bra så länkarna och infon är samlade och syns direkt).MvhPeter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.