wrang Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Hittade denna sidan.http://www.jelliquarium.com/default.aspxRiktigt kul sida med olika lösningarDe är riktigt grymt med ett manet akvariumom man skulle göra en beställning på lite manet polyper $600.00 Citera
Clownen Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Det är tydligen populärt i Japan där man har dem i kreisel lösningar som i länken. Efter att ha stått framför ett i fem minuter känns det lite som en upprepning tycker jag. Det ska även finnas varianter som äts. Yuck! Citera
Drullputt Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Var då grymt fula akvarium, alla hade ju runda framrutor.Går väl plocka vanliga maneter i havet och sätta i ett vanligt akvarium, får man dom att leva en vecka är man ju lik så less dom vid det laget. Citera
joney Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 är det bara jag som tycker karen ser ut som tvättmaskiner Citera
Tedb Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Än så länge finns bara ett i sverige som jag känner till. Används till att ha sjöhäst yngel i. Citera
Ahab Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Än så länge finns bara ett i sverige som jag känner till. Används till att ha sjöhäst yngel i.Var finns det Ted? Citera
Trilobite Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Jag tycker maneter är väldigt läckra - det finns ju kammaneter också, små och pigga! Om jag inte minns fel forskar man på maneter någonstans i sverige, bl a för att göra biologiskt nedbrytbara hyperabsorbanter till blöjor, och gör av med hundratals maneter. Måste väl stå i nån tank någonstans antar jag. Citera
Trilobite Postat 7 september 2008 Postat 7 september 2008 En bekant mailade det här till mig! De hade sett det på semestern någon stans. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.