Gå till innehåll

Sjöhästar


Irene M

Rekommenderade inlägg

Växterna på den här bilden ser ut som sötvattensväxter,Vad är det för ena?https://www.saltvattensguiden.se/galleri/showphoto.php/photo/914

Har såna i en av mina sötvattenstankar.;)

Hej!

Det är plastväxter! :ler: men ska väl föreställa vattenpest. Sjöhästarna älskar den! Dom brukar kura ihop sig i en stor klump allihopa på natten i den. Det blir så tungt att den vajar fram och tillbaka. Dom kanske vaggas till söms :smiley27: ! Tyvärr har det inte gått så bra med ynglen. Dom klarar inte de kritiska första 5 dagarna :smiley13:. Jag har inte hunit få igång startkulturer på mat till dom förän nu. Mina bebisakvarier borde vara cyklade också nu. Det har tagit tid eftersom att jag inte kan ha levande sten i. men nu när jag känner mig redo har dom slutat att yngla av sig! :skrattar: Det är väl bara att vänta tills dom sätte igång igen.

Häftigt!!!

Snart bor jag och Marie på 143m2 i tungelsta, så då blir det garanterat hästar :)

Ska ni flytta? Vad kul! 145m2 :smiley3: Vad många akvarier ni kommer att kunna ha där! GRATTIS!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...