MichaelE Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Petter, om du ska köra från vinslöv så hänger jag gärna på, ska bara fixa någon som kan köra upp mig till dig isf, om ni vill ha med en ung spoling dvs;) Citera
crille Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Längtar till den 18:de. Mitt 250 kar är på uppstart, så jag kan köpa massvis med koraller hos Ted.jag ska åka till Ted den 18:e, o se till att han har zoegas hemma;)kul att få träffa lite landsmän:) Citera
petrol Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Det låter bra, Jag funderade just på om någon förvarnat honnom att det kommer folk den 18e. Citera
petrol Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 done.Men jag hoppas att någo annan tänkt så långt, annars är det bara pinsamt.Hade varit hur kul som helst att stå utanför butiken med chartrad buss och allt.. Citera
Laggeman Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Som jag förstod det på förra träffen hemma hos Freddi så skulle det vara någon som förvarnade och kollade öppettider, men det skadar nog inte om det kommer en förvarning till. Han kan ju kanske behöva ta in lite fler stolar i salongen... Citera
Heritage Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Om man nu hade tagit sig lite tid och läst hur sjutton den här diskussionen kom igång så hade det nog klarnat en del.GIVETVIS är Ted kontaktad av undertecknad, fått ett positivt besked tillbaka på mail med ett stort välkommen till Skåningarna:-) Finns inget pinsamt i det här, som någon uttryckte sig.Det som inte är sagt än dock är ett klockslag. Det får nästan ni längre söder från bestämma.Hmm, undrar om inte jag blir den siste att plocka upp? Citera
Heritage Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 done.Men jag hoppas att någo annan tänkt så långt, annars är det bara pinsamt.Hade varit hur kul som helst att stå utanför butiken med chartrad buss och allt..Se där....en chartrad buss. Inte dumt. Hur ser färdplanen ut? Pris? Citera
petrol Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Jag läste genom hela tråden, men kunde inte se att Ted var kontaktad där av frågan. Säkert bara som jag missat. Citera
a.nilson Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 har fått pris på buss nu. så hur många blir vi nu? tycker det trillar in nya hela tiden. Citera
Heritage Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Jag läste genom hela tråden, men kunde inte se att Ted var kontaktad där av frågan. Säkert bara som jag missat.Du har rätt............Vi var ett gäng som träffades hos Freddi då detta bestämdes. Finns PM på kontakten med Ted.My mistake................. Citera
a.nilson Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 buss för 19per med möjlighet att kasta ut 4 stolar så vi får plats med lasten kostar 6000-6500kr beroende på om vi stannar 4 eller 6 timmar. jag tror vi lär klara oss undan max 4 timmar. Citera
Heritage Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 har fått pris på buss nu. så hur många blir vi nu? tycker det trillar in nya hela tiden.De jag vet och som anmält sitt intresse är följande:Bengan, Patrik, Anders, Freddi, Conny, Manne med samba, jag.Fyll i här vidare ni som vill med så det finns en chans att ordna bussen. Citera
Heritage Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Errare humanum est, ignoscere divinumAhhhhh.................en skolad broder till akvarist! Citera
Heritage Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 buss för 19per med möjlighet att kasta ut 4 stolar så vi får plats med lasten kostar 6000-6500krHmm. Det blir en slant. Beroende på hur många vi blir kanske 2 egna bilar fortfarande är ett alternativ.Patrik har en stor bil vet jag. Jag kan också köra, dock en vanlig kombi. Som sagt vi får se hur många som vill med. Citera
petrol Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Ahhhhh.................en skolad broder till akvarist!Google är min vän. Citera
a.nilson Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 klart det är ett alternativ. får fundera på hur vi gör o hur många vi blir. bara det inte blir FÖR många.jag sa till bussbolaget att jag lämnar besked om ca 1 vecka. Citera
Patrik Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 jag kan ta 7pers utan problem .......6000:- är många koraller så jag tror mest på två bilar faktisktvi kan inte bli rent för många, man vill ju inte slås om korallerna.kan tänka mej en resa till, lite längre fram.........ps har han en blå mussla så har jag bokat den...eller? näääää bara skojade Citera
_Manne_ Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 vi borde klara oss på 2 familjeracers.. så länge vi inte är fler.. mvh manne Citera
a.nilson Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 då tycker jag att vi tar 2 familjeracers o tuttar upp med istället. Citera
Tedb Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Jag ska värma på kaffet ordentligt och putsa rutan på karet en gång extra. Ni är välkomna. Citera
Freddi Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Som Manne antydde innan så har jag också en familje racer men så tyvärr så går denna bil söder ut just den dagen med 6 pers.Så tyvärr kan jag ej erbjuda denna tjänsten!! Trist men så är det. Citera
_Manne_ Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 ska vi utgå från några samlingspunkter eller vad tycker ni ?? hur löser vi det smidigaste.. ?? Citera
a.nilson Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Jag ska värma på kaffet ordentligt och putsa rutan på karet en gång extra. Ni är välkomna.gör du det o se till att ha många frigolitlåder hemma o karet fullt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.