Laggeman Postat 31 maj 2009 Dela Postat 31 maj 2009 Björn, du och jag kanske skulle kunna samköra upp? Kanske fler från trakten Lund/Kävlinge med omnejd som skulle vilja samåka isf? Då hade man ju sparat in en del på soppapengar, så kan man lägga de på fraggar istället. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Inka Postat 31 maj 2009 Dela Postat 31 maj 2009 Hallå LaggemanDet låter som en god ide, alla som är intresserade kan väll höra av sig här alt. PMa så pengarna kan användas till något bättre:ler:. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 1 juni 2009 Dela Postat 1 juni 2009 Kan tyvärr inte då, jobbar. Men ha så kul! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marie_hbg Postat 1 juni 2009 Dela Postat 1 juni 2009 Jag är på om Marie är på. Och det tror jag att hon är. Annars kan jag säkerligen hanka fram med någon annan.Jajemensan som det ser ut nu så kommer 1 bil från Hbg med mig, Tenkare och Anna.Finns 1 plats kvar om men vill åka hyfsat skönt, 2 om man vill trängas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 1 juni 2009 Dela Postat 1 juni 2009 Jag kommer nog om inget annat hindrar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 1 juni 2009 Dela Postat 1 juni 2009 jag räknar med att kunna komma. e där nån som är intresserad av acopora ljusbrun med mörklila top?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 1 juni 2009 Dela Postat 1 juni 2009 Då räknar jag med att komma också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tenkare Postat 1 juni 2009 Dela Postat 1 juni 2009 Jajemensan som det ser ut nu så kommer 1 bil från Hbg med mig, Tenkare och Anna.Finns 1 plats kvar om men vill åka hyfsat skönt, 2 om man vill trängas.Och jag är inte så otrevlig som jag ser ut. Skönt, då får vi stämma av när det närmar sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tenkare Postat 1 juni 2009 Dela Postat 1 juni 2009 jag räknar med att kunna komma. e där nån som är intresserad av acopora ljusbrun med mörklila top??Inte helt omöjligt, ska ju dra igång ett fraggkar när jag renoverat en hörnet av lägenheten. Ska ju samla på mig till det stora som ska igång Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jens Netteberg Postat 1 juni 2009 Dela Postat 1 juni 2009 Tack för ett bra initiativ Manne men jag måste tyvärr tacka nej denna gången. Även den helgen var redan uppbokad. F-n va jag önskar att man kunde leva med en tom almanacka. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 1 juni 2009 Dela Postat 1 juni 2009 jag räknar med att kunna komma. e där nån som är intresserad av acopora ljusbrun med mörklila top??Absolut! Har lite grön och röd Montipora digitata (version 1 och 2) och lite mjukisar i form av gröna skivor samt Rhodactis.Har även en Millepora tenella som jag kan avyttra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 juni 2009 Dela Postat 1 juni 2009 tjo!gick igenom sista 2 sidorna i tråden.!antar att följande vågar komma som det är nu.! AmatörenTenkareA.nilsonBenganLaggemanInkaMarie&annaFreddiÄr det någon som jag missat så skriv i tråden. Är det fler som vill vara med så finns det tidfortfrarande givetvis.! nya som gamla.!planen är att ha ett kul möte och snacka massor med salt samt byta lite fraggar o ev teknik.!Skulle det bli sådär långtråkigt o trist, så finns avsnittet från "Ekvatorn" på Boxenska se om vi kan fixa något enkelt att förtära också! någon fralla o kagebit kanske.jag själv kommer att försöka ha ett dussin fraggar till salu om jag lyckas med det.så passa nu på att skriva i tråden om ni har något o fragga eller helt enkelt söker något.Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 2 juni 2009 Dela Postat 2 juni 2009 En bit av din röda montipora skulle jag vilja ha av om det är möjligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 juni 2009 Dela Postat 2 juni 2009 En bit av din röda montipora skulle jag vilja ha av om det är möjligt.det kan jag fixa, finns o plocka på den kan jag säga.!mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 2 juni 2009 Dela Postat 2 juni 2009 det kan jag fixa, finns o plocka på den kan jag säga.!mvh manneTack så mycket.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Inka Postat 8 juni 2009 Dela Postat 8 juni 2009 Hallå, tänkte att jag kunde berätta vad jag har fraggar på om någon skulle vara intresserad till träffen hos Manne. Följande har jag eller kan jag ta fraggar av: Röd och grön flakväxande Montipora, Euphyllia paraancora, E.paradivisa, E.glabresens, två sorters knappar, grön stjärnpolyp och sarcophyton (ehrenbergi???). Byter gärna mot andra fraggar om det går annars löser vi det ändå! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 9 juni 2009 Dela Postat 9 juni 2009 Här kommer vad jag har och kan ta med:Montipora Digitata, grön och rödRhodactis rhodostomaMetallicgrön Discosoma sp.Spygröna Discosoma inchoataStylophora pistillata och Pocillopora damicornis har jag också ifall någon vill byta mot annan kul korall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 9 juni 2009 Dela Postat 9 juni 2009 Vad vill du ha i utbyte mot pocillopora fraggen? Jag har en lysande grön acropora som jag kan byta med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 9 juni 2009 Dela Postat 9 juni 2009 Låter fint Anders. Ta du med den bara så löser vi det på plats. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
André Postat 9 juni 2009 Dela Postat 9 juni 2009 Jag är på nu när jag kommit hem ifrån Grekland. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 10 juni 2009 Dela Postat 10 juni 2009 Tror även att Oscar (Hotrider) kommer med, då vi blir 3 i vår bil isf. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hotrider Postat 10 juni 2009 Dela Postat 10 juni 2009 Om jag inte kommer jobba den dagen så kommer jag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 10 juni 2009 Dela Postat 10 juni 2009 tjo!gick igenom sista 2 sidorna i tråden.!antar att följande vågar komma som det är nu.! AmatörenTenkareA.nilsonBenganLaggemanInkaMarie&annaFreddiMvh Mannetjo , senaste ang Mötet.anna har fått förhinder André & Hotrider läggs till på listanmvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Malmö Postat 11 juni 2009 Dela Postat 11 juni 2009 Jag kan troligtvis komma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 juni 2009 Dela Postat 11 juni 2009 Jag kan troligtvis komma.då räknar vi in dig i träffen också.. mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.