Postat 19 april 201312 år Vill ni diskutera fraggar på träffen, så har Laggeman varit snäll nog att fixa en tråd för det här:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?54288-SVG-syd-tr%E4ff-hemma-hos-Yodelking-l%F6rdag-20-4
Postat 20 april 201312 år Det dröjer nog länge innan jag kör igen, men det brukar cirkulera så det blir träffar lite då och då...Annars är det bara att höra av dig när du har vägarna förbi...Fast... det är ju inte för sent att anmäla sig... Har beställt smörgåstårta så att det räcker...
Postat 20 april 201312 år Tack för idag Peter, blev lite kort med tid för min del, men riktigt trevliga kar du har iaf och snygga också!
Postat 20 april 201312 år Ja tack för idag Peter! Riktigt granna kar, trevligt sällskap och god smörgåstårta, toppen!!
Postat 20 april 201312 år Tack Peter för en trevlig o rolig dag alltid trevligt o träffas o tjöta litta salt + träffa lite nya folk + i kanten för den goda smörgåstårtan o dom granna karen:woooow:
Postat 20 april 201312 år Tack Peter !På min lista inför framtiden finns nu 3 saker på H. Hanna Checker, Hökfisk och Hysterix :-)
Postat 21 april 201312 år Jag håller med dom andra i kören och tackar så mycket för allt! Tyvärr så var jag ju jätte sen så jag han inte prata med alla men det var kul med dom som var kvar.
Postat 21 april 201312 år Så har även jag tagit mig hem igen. Stort tack till alla som var med och bidrog till en fantastiskt trevlig träff igår! Alltid lika kul att träffa både kända och nya ansikten. Speciellt tack till Peter för allt, en trevlig träff, kanongod smörgåstårta och middag, fina flaggar och en rolig kväll! Fram tills igår morse va jag helt nöjd med storleken på mitt eget kar, nu sitter jag här och funderar på det har krympt sen igår och om inte golvet borde hålla för ett Percula 100 kanske.
Postat 9 maj 201312 år Finns det intresse för en träff hos mig nu innan sommarenBörjar bli klar med bygget nu ,så jag vågar visa upp det
Postat 9 maj 201312 år Finns det intresse för en träff hos mig nu innan sommarenBörjar bli klar med bygget nu ,så jag vågar visa upp detSka bli kul o se
Postat 9 maj 201312 år Finns tiden är jag På!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 9 maj 201312 år Finns det intresse för en träff hos mig nu innan sommarenBörjar bli klar med bygget nu ,så jag vågar visa upp detAbsolut om tid finnesMvh / Magnus
Postat 9 maj 201312 år Jag kommer snart vara långledig, så ifall det stämmer överens med min ledighet så ska jag nog kunna ta mig ut.
Postat 10 maj 201312 år Så efter liten check med familj och andra inbokade dagarSå har jag kommit fram till att det bästa datumet för träffen är den 8 juni Hoppas ni inte tycker det är för varmt för en saltträff
Postat 10 maj 201312 år Så efter liten check med familj och andra inbokade dagarSå har jag kommit fram till att det bästa datumet för träffen är den 8 juni Hoppas ni inte tycker det är för varmt för en saltträffFör mig funkar det iallafall
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.