Marie_hbg Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Då kör vi den 10 okt Lunch/middags tid. Johan: slå en signal så löser vi det på något sätt! Citera
a.nilson Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Svärmor fyller år den dagen. Annars hade jag gärna tittat in. Citera
Marie_hbg Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 (ändrat) Lördagen den 10 okt klockan 13.00 kommer det att vara öppet hus hos mig.(Man får man komma både tidigare och senare) Självklart kommer det att bjudas på fika.Just nu är det:Marie_hbgJohan2x +sambo !!Yodelking +AxelAndréJag hittas på:Marie OlssonIndustrigatan 29a25229 HelsingborgJag nås på:0738-185451 Ändrat 5 oktober 2009 av Marie_hbg Citera
Yodelking Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Marie, jag tar med en kompis som heter Alex. Citera
Johan2x Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 o jag tar inte med en smabo utan en sambo som heter Karin:ler:/Johan Citera
mrbrandin Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Jag är påHämtar du mig André? Pallar inte köra det är långt... Citera
André Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Hämtar du mig André? Pallar inte köra det är långt...hahaha ska jag ner om malmö för att hämta dig sen till helsingborg, det är bara 7 mil omväg du kan plocka mig på vägen dock Citera
mrbrandin Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 hahaha ska jag ner om malmö för att hämta dig sen till helsingborg, det är bara 7 mil omväg du kan plocka mig på vägen dock Tror jag hoppar . Skylinen är avställd, inte roligt att köra långt(fort) längre:) Citera
Tenkare Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Marie, inte omöjligt att jag kommer förbi, om det är ok. Hoppas bara jag kommer kunna slita mig från dasset. Vilket lät skumt Golvet ska flytspacklas på onsdag, efter det allt vad våtrumsjobb heter. Men hade varit skönt att komma iväg lite. Citera
Marie_hbg Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Marie, inte omöjligt att jag kommer förbi, om det är ok. Hoppas bara jag kommer kunna slita mig från dasset. Vilket lät skumt Golvet ska flytspacklas på onsdag, efter det allt vad våtrumsjobb heter. Men hade varit skönt att komma iväg lite.Du är mer än välkommen !Och du är ju ändå nästan granne så visst kan du slita dig ett par minuter =D Citera
Tenkare Postat 5 oktober 2009 Postat 5 oktober 2009 Bättre att slita sig för att komma till dig än att fortsätta slita ut håret från skallen Citera
svedalaciklid Postat 9 oktober 2009 Författare Postat 9 oktober 2009 hade gärna kommit marie om jag lyckas få barnvakt morrn Citera
Marie_hbg Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 hade gärna kommit marie om jag lyckas få barnvakt morrnTa med ungarna vet ja =D Citera
Freddi Postat 9 oktober 2009 Postat 9 oktober 2009 Hade varit kul att komma men tyvärr går det inte.Det får bli en annan gång.Ha så skoj på träffen. Citera
Patrik Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Nu är det dax igenfraggbytarträff eller bara kom för att titta..den 21 November kl 13.00 (ni får komma senare)Jag ska göra av med lite koraller, byter eller säljer, dom börjar att bli för storaäven en anemon grön carpet ska bortAdressen är : Redskapsgatan 27 Sjöbo Citera
André Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Låter intressant. Kikar nog förbi om jag kan Citera
_Manne_ Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 finns tid och ork så är jag med.!mvh manne Citera
Adamantis Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Jag är ny i hobbyn men väldigt intresserad av att komma över för att inspireras, träffa andra skvarister och kanske köpa lite fraggar. Är man välkommen bara så där eller ska man bli medlem i något hemligt saltsällskap? Citera
_Manne_ Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Jag är ny i hobbyn men väldigt intresserad av att komma över för att inspireras, träffa andra skvarister och kanske köpa lite fraggar. Är man välkommen bara så där eller ska man bli medlem i något hemligt saltsällskap? änsålänge har det aldrig varit någon begränsning när det gäller svg-syd mötena.! så troligtvis är det bara att dyka upp.. man brukar bara skriva i tråden eller pma värden som har mötet så han/hon har en rimlig koll på antalet som kommer.mvh manne Citera
Ocikatten Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Eftersom det verkar fritt fram för nykomlingar så passar jag nog också på att komma. Citera
_Manne_ Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Patrik: i den här takten som saltisarna anmäler sig blir det trångt även framför ditt kar !mvh manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.