Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Denne åker hem på kvällen igen. Lär va hemma igen söndagmorron. Tiden då vi är hemma blir avgörande o jag kör till Kristianstad på eftermiddagen. Men visst kan jag va skicke bud Henke.

• Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Jasså du ska med till Ted Manne ?

Japp , kunde ju inte missa detta tillfälle ongå på teds seminarie , känns högst intressant när det ska vara lite intressanta talare o framförallt lite info ang led o plasma belysning.

Mvh manne

Postat

Synd att man inte kan komma, så nära men ändå så långt ifrån.

Den helgen ligger man ju och plaskar i ett gigantiskt akvarie 5 timmar bort.

Och egen fällt vildsvin missar man också,trist det med samt att det kanske blivet lite jakt snack också vilket hade med varit intressant.

Postat

Det hade varit skoj att åka till Torsebro och titta på ditt kar Saltishenke men jag ska också till Ted på lördagen och har redan bestämt mig för att inte röra ihop för mycket.

Håller ju på med en egen uppstart också så jag skall ta söndagen till det.

Hoppas det passar någon gång framöver så man får se ditt ELOS kar.

• 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Postat

Bara bra vi var 6 st som tjöts salt och drack kaffe och fick lite ansikten på namn här på svg det var trevligt synd att inte fler kom.

Nu väntar vi på nästa person som vill ta över med en liten träff.

Postat
Bump. tycker det va ett tag sen nån skrev här sist. Nån dom vågar visa sitt kar snart? Hur gick det på förra träffen?

håller med herr nillson!! är det inte snart dax för en träff igen ? , är det ingen som vill så ställer jag upp som värd...

mvh manne

Postat
håller med herr nillson!! är det inte snart dax för en träff igen ? , är det ingen som vill så ställer jag upp som värd...

mvh manne

Vore kul o se det nya kubkaret. Kom med datum så får vi se vilka som kan.

• 3 veckor senare...
Postat

Tråden stannar av igen =) finns det ingen som vill vara värd för en träff snart så ställer jag upp innan det är dags för mig att riva ner mitt för ombyggnad .

Fattas huven på karet än men det gör kanske inget .

Postat
Tråden stannar av igen =) finns det ingen som vill vara värd för en träff snart så ställer jag upp innan det är dags för mig att riva ner mitt för ombyggnad .

Fattas huven på karet än men det gör kanske inget .

Kom med datum så löser det sig säkert.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...