a.nilson Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Denne åker hem på kvällen igen. Lär va hemma igen söndagmorron. Tiden då vi är hemma blir avgörande o jag kör till Kristianstad på eftermiddagen. Men visst kan jag va skicke bud Henke. Citera
_Manne_ Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Jasså du ska med till Ted Manne ?Japp , kunde ju inte missa detta tillfälle ongå på teds seminarie , känns högst intressant när det ska vara lite intressanta talare o framförallt lite info ang led o plasma belysning.Mvh manne Citera
Freddi Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Synd att man inte kan komma, så nära men ändå så långt ifrån.Den helgen ligger man ju och plaskar i ett gigantiskt akvarie 5 timmar bort.Och egen fällt vildsvin missar man också,trist det med samt att det kanske blivet lite jakt snack också vilket hade med varit intressant. Citera
JohanP Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Det hade varit skoj att åka till Torsebro och titta på ditt kar Saltishenke men jag ska också till Ted på lördagen och har redan bestämt mig för att inte röra ihop för mycket.Håller ju på med en egen uppstart också så jag skall ta söndagen till det.Hoppas det passar någon gång framöver så man får se ditt ELOS kar. Citera
saltishenke Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Låter bra alla jag själv ska till tyskland en snabbis på lördagen annars hade jag med åkt till Ted ! Citera
saltishenke Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Vill gärna veta vilka som kommer till mig på Söndagen den 31 ? skriv här ALLA !Så ska jag se till att vi får en trevlig afton. Citera
a.nilson Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Vill gärna veta vilka som kommer till mig på Söndagen den 31 ? skriv här ALLA !Så ska jag se till att vi får en trevlig afton.Vilken tid hade du tänkt dig? Citera
saltishenke Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Den tiden som passar flest folk jag kan hela dagen !Men båst är väll eftermiddag ? Citera
johan_f Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Den tiden som passar flest folk jag kan hela dagen !Men båst är väll eftermiddag ?Jag kommer gärna och hälsar på kan hela dagen så tiden kvittar mig Citera
a.nilson Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Min plan är ju att titta förbi. Iallafall på eftermiddagen då det lär bli sent på lördag hos Ted. Citera
saltishenke Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Då blir det på eftermiddagen dom som vill kan ju komma tidigare jag är hemma hela dagen så för mig passar vilken tid som helst ! Citera
petrol Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 Jag kommer gärna, som representant från SG.MvhModerator petrol Citera
saltishenke Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 Jag kommer gärna, som representant från SG.MvhModerator petrolTrevligt du är välkomen. Danny kommer med så ni kan kanske samåka ! Citera
a.nilson Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 Trevligt du är välkomen. Danny kommer med så ni kan kanske samåka !Känns som att jag tyvärr får hoppa över denna gång. Citera
Zemilor Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Om inga planer ändras tänkte jag titta inom! kanske får sambon och någon av grannarna med mig med!Intresserad av och se vad din LED ramp kan prestera! Citera
saltishenke Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Du är välkomen Björn så kan du få din 50lapp hehehehehe !!Alla som ska komma smsa eller ring mig på 0708349242 så får ni min adress............ Citera
a.nilson Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Bump. tycker det va ett tag sen nån skrev här sist. Nån dom vågar visa sitt kar snart? Hur gick det på förra träffen? Citera
saltishenke Postat 9 december 2010 Postat 9 december 2010 Bara bra vi var 6 st som tjöts salt och drack kaffe och fick lite ansikten på namn här på svg det var trevligt synd att inte fler kom. Nu väntar vi på nästa person som vill ta över med en liten träff. Citera
_Manne_ Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Bump. tycker det va ett tag sen nån skrev här sist. Nån dom vågar visa sitt kar snart? Hur gick det på förra träffen?håller med herr nillson!! är det inte snart dax för en träff igen ? , är det ingen som vill så ställer jag upp som värd...mvh manne Citera
a.nilson Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 håller med herr nillson!! är det inte snart dax för en träff igen ? , är det ingen som vill så ställer jag upp som värd...mvh manneVore kul o se det nya kubkaret. Kom med datum så får vi se vilka som kan. Citera
atropos Postat 30 december 2010 Postat 30 december 2010 Tråden stannar av igen =) finns det ingen som vill vara värd för en träff snart så ställer jag upp innan det är dags för mig att riva ner mitt för ombyggnad .Fattas huven på karet än men det gör kanske inget . Citera
cheva Postat 30 december 2010 Postat 30 december 2010 set en datum så kommer vi par styckna från trelleborg Citera
a.nilson Postat 31 december 2010 Postat 31 december 2010 Tråden stannar av igen =) finns det ingen som vill vara värd för en träff snart så ställer jag upp innan det är dags för mig att riva ner mitt för ombyggnad .Fattas huven på karet än men det gör kanske inget .Kom med datum så löser det sig säkert. Citera
Yodelking Postat 1 januari 2011 Postat 1 januari 2011 Jag tänkte ta en tur till Stig i Gemla lör 15 januari eller sön 16 januari. Är det någon som är sugen på att hänga med? Citera
cheva Postat 1 januari 2011 Postat 1 januari 2011 jag är intresserad Peter jag tittar hem till dig nu komande veka jag slår en signal innan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.