Gå till innehåll

Mannes RSM


_Manne_

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Litophyton fraggarna ser ut att ha tagit sig riktigt bra ju! Kul! Fina bilder också :)

japp.. en fragg försvann i början.. får se om det plötsligt växer litophyton någonstans sen..

det roliga nu är att dom börjar sträcka på sig en del.. inte mycket men på rätt håll , och det känns bra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, var det den skivisen du fick igår som du lagt till de andra? ;) Missade att det var den du redan fått sedan innan. Hoppas de klarade sig hem igår.

Vart köpte du dina böcker? Är sugen på Invertebrates jag också...

hittade skivan flytande i påsen.. har limmat den på ett ställe.. dock inte där. hehe..

biblarna beställde jag på adlibris.com 213(fish) resp(invert) 216 pix :) värt varje krona..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe...har du döpt Lysmatan efter mig?? Hedrande isf!

Bubbelskivisarna tycker jag mig känna igen. De du fick av mig?

Ser bra ut. Håller med Laggeman. En helbild är på sin plats.

Glömde säga att knapparna gör sig bra de med.

*KLOCKRENT* Roger.. Blev riktigt bra med dina fraggar.. men som du sa, Luktade ruttet.!

Jappp.. Räkan är döpt efter dig..! blir ett förhoppningsvis ständigt minne av din balja..!

du får höra av dig sen när tony fått in mer... ett trevligt besök faktiskt trots storleken..

Mvh Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Beställningen lagd. :)

Ser fint ut Manne, en helbild är nog snart på sin plats.

Kul med lite vettig läsning.. finns en intressant bok på ZG också.. (kommer inte ihåg namnet dock) dock ska dom ha 1200 för den. Susse har fått uppdrag o se om den finns billigare.. annars e det till att glömma.. lägger slantarna på någon firre istället då. har lite beslutsångest över vad man ska sikta in sig på.. volymen är begränsande tyvärr..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser bra ut !!

Ser att sinularan har kommit igång också !!

Den gula Gobin ser läcker ut .

Håller med Heritage(Roger) Hel bild vill vi se.

japp. Sinularian har kommit igång så att den inte ser förkrymt ut längre.. satte den på en 'lös' sten så jag kunde flytta runt den lite o se var den trivs.. har ju nu plockat bort gummibandet o tandpetaren som höll den på plats.. så växer det gör den.. :)

gillar gobyn grymt.. skulle vilja ha många till.. men dom 2 som finns nu bråkar.. därav den 'lätta' bilden på den gula.. den dubbelt så stora gula gobyn får stryk av den lilla randiga gobyn.. så den randiga har 'hela' röset som sitt.. som jag läste så skulle Stonogobiops nematodes vara harmlös.

vet inte om det går att lösa.. jag trodde att det skulle vara tvärt om men ack.. så vi får se vad som händer..

mvh Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt Manne! :)

Tackar Laggeman.! nu behöver man en önskelista på resterande fiskar som kan trilla i senare.. :)

nu ska det ju kunna rulla på ett tag.. dock ska det fixas någon typ av autofyllning av osmosvatten.. så det är väl nästa steg med lite tekniska leksaker igen.. :) :) Roligt :) :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...