Gå till innehåll

Mannes RSM


_Manne_

Rekommenderade inlägg

Då har det firats lite födelsedagar här.. Fick inga tekniska prylar alls.. *suck*

Men min sambo Susse fick en digitalkamera att leka med. så här kommer lite bilder som 'damen' i huset har tagit.. Var o besökte en butik idag så det försvann en slant där på några LPS ovh skivor. Dock fastnade vi inte för någon fisk direkt.. så det fick vänta.. Här kommer kommer lite bilder på både gammalt och nytt.

post-3404-14468914741188_thumb.jpg

post-3404-14468914741654_thumb.jpg

post-3404-1446891474228_thumb.jpg

Fler Bilder på Väg.!

post-3404-144689147409_thumb.jpg

post-3404-14468914741428_thumb.jpg

post-3404-1446891474196_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

sista 3 st.

post-3404-14468914744486_thumb.jpg

post-3404-14468914744701_thumb.jpg

Så.. ett helt gäng bilder från ett RSM.. som ändå ser lite kalt ut när man ser det på lite avstånd fast där är en hel del just nu kan man tycka.. men det går o fylla på en hel del... just nu ligger intresset i att hitta några fiskar som är hyfsat passande för denna lilla volym av vatten som är hyfast fredliga o snälla.. utbudet jag har tittat på änsålänge så har inget direkt fastnat ännu.. dock kommer mog en Mandarinfisk att införskaffas vid rätt läge.. letar även efter någon frisammande fisk också som kan passa.. just nu är det bara 2 nemosar som håller till fritt i akvariet ,resten är bottenlevande arter.

MVH Manne

post-3404-14468914744224_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Stiligt. Mycket geggiga saker. Vill också ha några :).

Vilken kamera fick hon?

Vid rätt läge är nog när karet är mer "moget", säger iaf de som har erfarenhet.

Tycker din watchman skall få en kompis :)

Mvh Thomas

Hon fick en liten Sony Cybershot 7,2mp.. vanlig "normal" gissar jag.. liten o behändig sak...

o den verkar funka fint faktiskt också.. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

vid ett tillfälle igår kväll med ficklampan så levde 'andra' änden.. liknande en röd/vinröd daggmask modell större kan jag säga.. lite småäcklig syn kan jag säga.. :)

OK !!

Då får mina rörmaskar gräva lite för jag har stoppat ner mina ändar i sanden så det är bara polyp/fjäder änden som sticker upp en bit !!:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

OK !!

Då får mina rörmaskar gräva lite för jag har stoppat ner mina ändar i sanden så det är bara polyp/fjäder änden som sticker upp en bit !!:)

jag gissar på att dom vill sitta fast i något i andra änden.. jag har lagt min mellan några stenar så jag ser ibland att bakänden rör på sig , den delen är ju någon genomskinlig av sig..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

känns som det går att fylla till oänligheten.. men nu får det bli lite fisk när man hittar något, så får man se hur det utvecklar sig.

hur går det med ditt lilla projekt som du hade startat ?

Jodå det är på Gång, det har varit igång en vecka nu och bilder kommer snart.

Ska fundera lit hur jag eventuellt ska uppgradera lyset.

:nöjd:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...