Gå till innehåll

Kostnad för ZEOvit-metoden.


Datate

Rekommenderade inlägg

Självklart behöver man inte alla flaskor. Man ska ju hälla i det man tror/har behov av ;)

Tycker det är tråkig att ted inte vågar/vill dela av sin om sina erfarenheter pga att det kan bli reklam tjafs. Han har mycket kunskap som hade kunnat hjälpa många med ZEOvit metoden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart behöver man inte alla flaskor. Man ska ju hälla i det man tror/har behov av ;)

Tycker det är tråkig att ted inte vågar/vill dela av sin om sina erfarenheter pga att det kan bli reklam tjafs. Han har mycket kunskap som hade kunnat hjälpa många med ZEOvit metoden.

det tycker jag med, ser det mer som hjälp eller information:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det stämmer Magnus. Men jag tar det i butiken istället. Det blir ett sånt reklamtjaffs.

Jag förstår att det är så, Ted. Lite koll tror jag att jag har själv på hur du sköter dina system men jag tror det skulle intressera många fler än bara mig här på guiden.

Angående reklamen så är det väl många butiker som säljer zeovit-produkter så för min del kan jag inte se att det blir någon reklam för din affär speciellt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde kalkylarket för att för egen del hålla isär äpplen och päron i Zeovit metoden samt att det nästan alltid är kul att veta kostnaden. Den kostnad jag fick fram för min lilla burk kändes i alla fall lagom för att göra ett försök...

Så nu kör systemet sedan slutet av januari och är hittills hyfsat impad. I vart fall har mina STN-problem försvunnit. De kanske hade gått tills sig ändå?? Men det är väl en fråga man aldrig får svar på...

Jag kör i nuläget endast grundartiklarna och CV, AAHC samt K och B-balance. För varje vecka som går förändras intressanta saker som färg och tillväxt. Det skall bli intressant att se hur länge det tar innan allt känns helt stabilt.

Får väl bli en ny tråd när det etablerat sig lite mer.

/Mattias

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...