totto Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Det här låter ju hur kul som helst:ler: om vi tar det den 3 nov så kan vi passa på att ha hallowenfest samtidigt:skrattar: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 27:e skulle kunna funka för mig, om det är ok med tidig kväll. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Nämen! Besök ända från EL stockholmo :-) Faaan va kul! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Kombinationen av Pwins kar i Lindome och en ny intressant butik som jag ännu inte besökt är tillräckligt lockande för att göra resan. Jag kommer i vilket fall förbi Gbg den helgen, och en fraggträff och möjlighet att träffa andra trevliga akvarister vore bara bonus för mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Jag kan bara den 3:e november tyvärr så jag hoppas att det datumet vinner Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rasmus Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Detta är ju nästan bud på att hänga med på! Se om man kan få med Pikkenix och Richard med! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Tycker jag:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 verkar ju bli ett skönt gäng som kommer, ser fram emot dettaBanana man Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 10 nov verkar vinna (än så länge)..för de mest rättvisa är ju att vi tar de datum som får mest röster helt enkelt. Inte sant? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 10 nov verkar vinna (än så länge)..för de mest rättvisa är ju att vi tar de datum som får mest röster helt enkelt. Inte sant?Håller med.Men å andra sidan om det visar sig att det kommer bli mycket folk så kanske man kan ta det i två omgångar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 Klart att man kan se till att ett visst datum vinner om man röstar flera gånger som Dallaman;)Beroende på hur det ser ut den lördag som vinner med övriga aktiviteter som jakt ex, kan tänkas ni får besök från Skånelandet i form av mig. Inga fraggar än att ta med, men jag kanske får komma iaf?Inte varit på Bioted än so why not................. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 Roger: Går de rösta flera ggr?..de får man isåfall hoppas ingen gör.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 Jonas, tittar du på omröstningens resultat så kan du se vem som röstat på vad. Iaf kan jag det som moderator. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 jag ser det lagge,verkar som dallaman röstat dubbelt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 Ja, kul att se vilka personer som röstat på de olika alternativen. En dubbelröst, som sagt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dallaman Postat 18 oktober 2007 Dela Postat 18 oktober 2007 jag ser det lagge,verkar som dallaman röstat dubbeltjag tryckte men inget hände så jag testa igen sen ploppa de upp 2 röster från mig, men får väl räkna tjejen som röst nr2 men jag kan veckorna därpå oxå. har lite fraggar (acrop) jag kan ta med men denna hysteri om aefw blir man lite fundersam.... kanske sätta upp ett fraggkar mer coralcure i Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 18 oktober 2007 Dela Postat 18 oktober 2007 för mig är det ingen fara, tycker bara det är konstigt att det att det gick:ler:bara kul ju fler som kommer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 21 oktober 2007 Dela Postat 21 oktober 2007 Så det verkar som om den 10 nov kommer att vinna! Vilken tid tror ni blir bäst? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 21 oktober 2007 Dela Postat 21 oktober 2007 Får redan nu önska er en trevlig afton. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 21 oktober 2007 Dela Postat 21 oktober 2007 skall du inte va med?:-( Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 21 oktober 2007 Dela Postat 21 oktober 2007 Kan inte den 10:e Vi har ett par gig i Trollhättan den helgen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 22 oktober 2007 Dela Postat 22 oktober 2007 är datumet spikat?? 10 nov??Är ted sammankallande? Agenda? tid?MvhJonas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 22 oktober 2007 Dela Postat 22 oktober 2007 kl 18.00 kanske? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jupiter Postat 22 oktober 2007 Dela Postat 22 oktober 2007 jag kommer med självklart får man inte missa detta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 29 oktober 2007 Dela Postat 29 oktober 2007 Är 10:e bestämt?/Karro och Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.