wrang Postat 7 november 2010 Postat 7 november 2010 Mycket trevligt att se. Vad har du för returpump nu då?Nästa sak du ska göra. Stripa upp alla kablar å lägga dom snyggt i elkanals skenor Citera
metcrue Postat 7 november 2010 Författare Postat 7 november 2010 Jag har en dammpump på 12000L/H, får se hur länge den håller;)Nja, d e ganska smidigt när kablarna hänger löst, går snabbare när man skall ha ur pumparna å rengöra.Jag har satsat på smidighet och kommer inte att slarva med varken tekniken eller skötseln i fortsättningen. Ett vattenbyte tar ca2min att göra nu, då blir det lättare att hålla disciplinen... Citera
saltishenke Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Snygg firre rolligt att han äter bra själv har jag en kopia på din H.acuminatus som äter bra och är min favorit i karet nu han kommer så fort man står framför karet och vill plocka på fingrarna när man är i karet och grejar nästan så man tror att är sällskapssjuk.Snyggt kar hoppas bara på lite ljusare bilder 1 Citera
metcrue Postat 8 november 2010 Författare Postat 8 november 2010 Det är underbara fiskar! Får hoppas att den börjar ta pellets... Skall försöka fixa lite bättre bilder. Skall koppla in min kalkreaktor, så vi får lite fart på korallerna.Sparkade igång min gamla Zeovitreaktor igår, så nu jäklar skall det byggas bakterier;) Citera
Wiking Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 Olala, du har min älsklingsfirre, H ciliaris.Nyförvärv eller har du haft den länge? Citera
metcrue Postat 8 mars 2011 Författare Postat 8 mars 2011 Tackar tackar, nykommlingarna verkar anpassa sig bra. Det vanliga smågruffandet... Men alla tog pellets innan dem åkte i baljan. Nästa projekt blir renovering av belysningen och helgallring bland korallerna. Citera
ballsam Postat 19 februari 2012 Postat 19 februari 2012 Snart ett år sedan sista uppdateringen. Är karet igång fortfarande? /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera
osby0479 Postat 19 februari 2012 Postat 19 februari 2012 Ett av dom finaste och fräckaste karen jag sett, innehållet är ju riktigt vasst =)Hoppas verkligen på en uppdatering. Citera
ballsam Postat 30 april 2013 Postat 30 april 2013 Över 2 år sedan senaste uppdateringen. Nån som vet om det är nerlagt?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
wrang Postat 30 april 2013 Postat 30 april 2013 Pratade med Daniel hos Biotedmarin i kunsgbacka för ett tag sedan. Karet är igång med med reducerat bestånd. Är mycket annat just men skulle rycka upp sig igen.../C Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.