Veijo S Postat 22 februari 2009 Författare Postat 22 februari 2009 Nä huset som vi bodde i stog det konvecktor ellement för att hålla värmen det hade gått bra söndag till torsdag sedan så har det hänt något och jag har inte belastat mer utan snarare mindre så jag får inte ihopa det men men det har hänt och man är ledsen över alla saker som dött R:I:P.Men det vart bra med den nya ställningen iallafall något att vara glad över.Tack Wrang dom jag fick med mig från dig dom är vita och döda så det blir en nystart på karet. Jag får höra av mig till dig när jag är neråt brukar vara ganska så ofta till ciklidhuset.
jupiter Postat 14 mars 2009 Postat 14 mars 2009 hejs.jag har bara sett din möbel utan slutmålning nu får du skicka in en bild och visa hur det blev med stenmålningen!!!! så vi får se hur det blev magnus!!mvh Peter.
elNico Postat 14 mars 2009 Postat 14 mars 2009 Vill du ha lite fragg så kom o plocka hos mej;-)Kaffe ingår.
Veijo S Postat 15 mars 2009 Författare Postat 15 mars 2009 Ja jag skall försöka få in en bild på hur det ser ut jag vart nöjd med det vart väldigt passande.Ja det tackar jag för tar imot nästan allt för nu är det rätt dött inte något som rör sig mer än turbosar och dom är ju roliga att titta på men inte så roliga
Ganon Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 Snyyyyyyygt!Kan inte se några bilder i börgan av denna tråd e det så eller har min webbrowser ballat ur ?
Veijo S Postat 15 mars 2009 Författare Postat 15 mars 2009 Nä det kan inte jag heller längre så det är inte din webbrowser.Men skall försöka få in lite bilder på hur det ser ut nu efter flytten det är ju nytt stativ och revet är ombyggt samt att stativet är målat som en mur med stora sten block eller vad man skall säga skall få lite ström i kameran så skall jag fixa in lite bilder
Veijo S Postat 15 mars 2009 Författare Postat 15 mars 2009 Hmm kan inte lägga in bilder nu tydligen jag får inte fram den menyn är det något fel med serven??
Ganon Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 vet ej jag kan testa lägga in en på id gruppen så får vi se
Ganon Postat 15 mars 2009 Postat 15 mars 2009 Fick in min bild på id gruppen iallfall, ser inte en ända bild i din tråd
Veijo S Postat 15 mars 2009 Författare Postat 15 mars 2009 Jag kan fortfarande inte lägga in bilder men vissa av sidorna finns det bilder på så alla är inte borta men när jag skall infoga bild så får jag bara typ ett rött kryss så jag får prova någon annan dag.
Veijo S Postat 15 mars 2009 Författare Postat 15 mars 2009 Jag fick in lite bilder på mitt galleri men inte på min länk det är lite mysko tycker jag men men nu finns det några bilder att vila ögonen på karet är inte något att titta på i dagens läge det är väldigt tomt tyvärr.Man får en tår i ögat varje gång jag ser på kort från före olyckan och när jag går förbi karet och ser hur tomt det är usch jag hoppas att detta inte händer några fler saltisar för det är så tråkigt.
Veijo S Postat 9 april 2009 Författare Postat 9 april 2009 Ja min sambo är arbetslös och går ner i erättning och inget jobb på ingång så det finns inte så mycket att göra tyvärr och detta med proppen tog hårt och som läget ser ut nu så har jag inte dom möjligheterna att köpa igen det jag förlorade och då är det lika bra att lägga ner tillsvidare
Veijo S Postat 18 april 2009 Författare Postat 18 april 2009 Ja nu har det hänt lite saker min sambo har fått igång stämplingen igen och då är det ju dumt att sälja så nu har jag köpt 4st clowner som simmar glatt omkring i karet.
a.nilson Postat 18 april 2009 Postat 18 april 2009 skönt att det löste sig för er. vore både synd o skam att lägga ner när man haft ett så vackert kar.
Veijo S Postat 19 april 2009 Författare Postat 19 april 2009 Ja det är ju det man har ju laggt ner så mycket tid och arbete på det så det är underbart att man kan fortsätta med denna galna men underbara hobby och att sambon ochså vill ha det kvar det värmer att man får stöd från alla och från SG det känns bra detta
Veijo S Postat 25 april 2009 Författare Postat 25 april 2009 Ja nu är det dax att fylla på karet med koraller och fisk så under veckan eller till helgen blir det resa till bioted marin och ciklidhuset för jag tycket ted har så fina korall kar och göran har bra blandning med fisk och annat smått och gott. och wrang om du är hemma så kommer jag förbi och kollar in ditt grymt fina kar men skicka ett PM med ditt nummer så kan vi komma överens om en tid eller dag.Det börjar dra ihopa sig till en fragg träff hos mig men tid och datum vet jag inte än så kanske någon röstning om datum vore kanske inte fel och ta det i god tid. Så många kan blanera in det eventuella datumet men hur fungerar det med röstning tar jag kontackt med någon moderator?
wrang Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Tackar. Ja jag har lite koraller som börjar växa till sigSök på Eniro så hittar du mig finns bara en Christian Wrang i sverige The One and only!
Veijo S Postat 26 april 2009 Författare Postat 26 april 2009 Ja jag har varit till göran på ciklidhuset idag kom hem runt 1800 men jag skall snart ner igen skall till ted nästa vecka får se men senast lördag så får man tag i lite koraller för göran har inte så mycket men det vart några men mest fisk idag och några sandvändande snäckor små och några större saker samt en mussla som jag dregglat över i ett år så nu har jag skaffat en sådan men namn på det ny inhandlade kommer innom kort när dom visar sig många gömde sig men det vart en skaplig lista idag gott med rörelse i karet igen. Ja ditt kar är fint Wrang så jag får se nästa gång jag är neråt så tittar jag säkert in på en kopp.
Vargklo Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Så många kan blanera in det eventuella datumet men hur fungerar det med röstning tar jag kontackt med någon moderator?Att starta en omröstning kan alla göra!Välj först "posta ett nytt ämne", dvs skapa en ny tråd. Längst ned bland alla alternativ (dvs under själva textrutan) kan du välja "Posta en omröstning". Obs - du kan bara posta en omröstning i början av en tråd, dvs inte i en tråd som redan är startad.
Veijo S Postat 27 april 2009 Författare Postat 27 april 2009 Nu skall vi se om det går att lägga in bilder.Snart skall det fyllas på med koraller det vart ganska så mycket fisk i men det jag saknar nu är puttsar,pepparmint.eldräkor och sedan blir det säkert fler sandlevande snäckor göran hade inte så många inne.Nopp det gick inte att lägga in bilder vem skall jag ta kontakt med angående detta????
Vargklo Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 Hej,Mysko att du inte lyckas ladda upp bilder.När du gör ditt inlägg så ska du klicka på knappen "Gå till avancerad" under inmatningsförnstret. Ett nytt inmatningsfönster dyker upp med en menyrad ovanför. Klicka då på "gemet" och "Hantera bifogade filer" i den lilla meny som ramlar ned. Sedan kan du ladda upp.Om du misslyckas med att ladda upp, har du antingen för stor bild eller fel bildformat. Ett felmeddelande beskriver vad som är felet. Om din bild är för stor kan du skala ned den, se exempel på program.Skicka PM om det ändå inte lyckas!/Calle
Ragman Postat 27 april 2009 Postat 27 april 2009 det e hur enkelt som helst o göra bilden mindre o i rätt format med windows inbyggda paint program. tar ett par sekunder o fixa till bara
Veijo S Postat 30 april 2009 Författare Postat 30 april 2009 Ja nu börjar det bli lite mera koraller och fisk i karet
Ted-m Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Dum fråga men lerkrukan med Ricodelian i är det för fraggning?
Rekommenderade inlägg