GimliX Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 Frågan lyder som rubriken, Hur gammal är din äldsta fisk/korall? Citera
Wiking Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 Köpte de första djuren den 19 sep 2006, 2 Amphiprion ocellaris + 1 räka , så det blir ju 14 månader, ingen längre tid alltså. Citera
Wotan Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 min Ocellaris som var ca 13 år 2006-06 (fg. det kom en tråd som denna) lever ännu och borde snart falla över 15 årsstrecket snart, roligt, roligt... Håller 1/1 som officiel födelsedag, så då blir han byxmyndig... Citera
Laggeman Postat 26 november 2007 Postat 26 november 2007 Har ett ostron och några knappkolonier, läderkoraller och en Astreasnäcka sedan mitt första saltkar, innan dess har de gått i förra ägarens ägo i ett par år, så skulle kunna bli iaf 3-4 år. En Segelfenskirurg från det karet går hos en god vän och den är minst lika gammal. Citera
aerie Postat 27 november 2007 Postat 27 november 2007 Tänker räkna min bruna gorgonia till min även om den inte är så gammal och det bara är en fragg på den ursprungliga som jag köpte från Kajj när han lade ner, kanske 2004 någongång. Vet inte hur länge han hade den innan men den är minst 3 år och jag ser fraggar överallt i landet(bytte/sålde nog ett 20tal fraggar på den), det känns ganska kul. Större delen av trädet står fortfarande hos Jens här. Citera
Wotan Postat 17 mars 2015 Postat 17 mars 2015 En uppdatering på nedan. Min Ocellaris nedan lever fortfarande, dock inte hos mig sedan en del år. Den är med andra ord runt 22 år nu alltså, riktigt skoj! Inga uppdateringar från några fler?min Ocellaris som var ca 13 år 2006-06 (fg. det kom en tråd som denna) lever ännu och borde snart falla över 15 årsstrecket snart, roligt, roligt... Håller 1/1 som officiel födelsedag, så då blir han byxmyndig... Citera
Alexraptor Postat 17 mars 2015 Postat 17 mars 2015 Mmm jag har en hjärnkorall och en knappkoloni som varit med mig i nästan 10 år nu, sedan jag började med salt.Dom har överlevt alla mina misstag och katastrofer. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.