Postat 29 november 200717 år Vore det inte skoj med en uppsalaträff innan jul?Har vi fraggafton kan man ju fixa julklappar åt sig själv! Jag behöver hur som helst ge bort en kluns LS som är aldeles ivägen och inte får plats ngn stans, dessutom kan jag fragga euphyllia och mjukisar. Mitt kar är ju acceptabelt nu, så nu törs man ju visa det, annars kan man vara hos någon annan - det finns ju bra mycket finare kar än mitt i uppsalatrakten!
Postat 29 november 200717 år Jag är på, men eftersom mitt akvarium idag ser ut som hej kom å hjälp mig så blir de inte hemma hos mig den saken är klar.
Postat 29 november 200717 år Jo, det skulle vara kul men ett datum efter nyår skulle nog passa bättre. Varenda helg fram till Jul är fullbokad, för min del./ Hälsningar Pär
Postat 29 november 200717 år Författare Så klart utbölingar får vara med! Halogen - man kan ju ta en vardagskväll också, om det passar bättre.
Postat 29 november 200717 år Jag är helpå, fast mitt akvarium är inte mycket att se på ännu, sen har jag ett väldigt litet rum.
Postat 29 november 200717 år skulle vara kul det och jag kan nog fast jag kan inte den 21dec och 3 veckor efter det ska till thailand , annars går det nog
Postat 29 november 200717 år Författare Jag bjuder hem till oss och föreslår därför tider som passar mig Jag föreslår nästa vecka (v 49), sedan blir det för uppbokat. Jag kan måndag, tisdag, torsdag o fredag. Vi har katter om någon är tokallergisk (de saknar päls så de är allergivänliga, men inte helt allergifria)Funkar inte veckodagarna kan jag faktist hela helgen 8 - 9/12 också.Klockslag; 18:30 alla dar utom helgen. Fika utlovas.
Postat 30 november 200717 år Kan alla utom fredag jag med, skulle dock föredra helgen. Hoppas inte du bor ute på landet förresten (jag cycklar )
Postat 30 november 200717 år Näru Maca om du kommer så blir de ju Mattias, Mattias och Mattias hur ska vi kunna prata med varandra utan att de blir helt snurrigt.Kan också alla dagar utom fredag. Nu e de bara till å bestämma en dag
Postat 30 november 200717 år Näru Maca om du kommer så blir de ju Mattias, Mattias och Mattias hur ska vi kunna prata med varandra utan att de blir helt snurrigt.hehe :-)
Postat 30 november 200717 år Författare ok - vi kör torsdag nästa vecka (6/12), 19:00 o framåt. Jag fixar typ scones eller något.Jag bor i EriksbergMattias WestermarkTäljstensvägen 14A018-26 22 10PM:a mig om ni vet att ni kommer så jag har en hum om hur mycket folk det blir - man kan komma utan att PM:a också såklart, om man kommer på att man vill i sista minuten.
Postat 1 december 200717 år Författare havre och illustratören har PM:at, så vi verkar kunna bli ett gäng.Om någon som kommer är intresserad av min snygga sarcophyton blir jag glad - den har ingen stans att stå just nu!
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.