teggner Postat 3 december 2007 Postat 3 december 2007 Om det är någon i stockholmstrakten som har vägarna förbi triton på vägen till uppsala så får den gärna plocka upp en pepparmintsräka åt mig. Citera
Vargklo Postat 3 december 2007 Postat 3 december 2007 Torsdag är tyvärr en dålig dag för mig. Ha det så trevligt! Citera
turboadde Postat 3 december 2007 Postat 3 december 2007 Jag kommer gärna med förbi. Jag är ganska ny i branchen så höra lite erfarenheter skulle inte va helt fel. och e de någon som har nått litet att sälja eller skänka så e allt välkommet som man kan stoppa i karet /Andreas Citera
teggner Postat 3 december 2007 Postat 3 december 2007 Jag kommer gärna med förbi. Jag är ganska ny i branchen så höra lite erfarenheter skulle inte va helt fel. och e de någon som har nått litet att sälja eller skänka så e allt välkommet som man kan stoppa i karet /AndreasSamma här, jag fraggar gärna av någon fin euphyllia om någon har. Citera
Halogen Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Ska försöka få med lite småfrggar, lovar dock inte. Pga att jag inte vil störa clownerna med sina ägg för mycket. / Hälsningar Pär Citera
Trilobite Postat 4 december 2007 Författare Postat 4 december 2007 Kan fragga en del, bla euphyllia. Har ingen tyvärr ingen vettig tång, bara avbitare. Citera
teggner Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 låter kanon grabbar, kommer att bli en trevlig kväll. Citera
bläckis Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 ja fast ni vet säkeligen mer än va jag gör hehe men det kommer bli kanon kul hoppas man är sig något Citera
addo Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 Jag har en kännsla av att jag kommer få jobba över i morgon så jag får nog tyvärr avböjja. Citera
Trilobite Postat 6 december 2007 Författare Postat 6 december 2007 Okidoki - de som hört av sig om idag är 9 pers; men andra får så klart komma förbi till vår lilla lägenhet - ju fler desto roligare! Mattias Westermark, Täljstensvägen 14 A, 018-262210 som sagt.TrilobiteIllustratörenHalogenBläckisWassbergHavreGustavFTeggnerTurboadde Citera
teggner Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Jag tar med mig en saltintresserad kompis om det är ok? Ses ikväll. Citera
Illustratören Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Synd men jag kommer inte, dök upp en sak som tyvärr måste gå före.Ses vid nästa träff! Citera
GustavF Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Om någon med hydrometer vill stämma av den mot en refraktometer så kan jag ta med min. Har någon annan refraktometer? Skulle vara kul att kolla om de visar samma. Citera
havre Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Blev fast på jobbet på grund av ett mobbningsfall så kommer inte hinna komma denna gång Mvh Thomas Citera
teggner Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 vad tråkigt, men det kommer ju fler tillfällen. Citera
bläckis Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Det är förjävligt att man blir stoppad av sånt :/ Citera
teggner Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 tack för titten, sconesen och den fina fraggen.det var riktigt trevligt! Citera
Trilobite Postat 6 december 2007 Författare Postat 6 december 2007 Tack för titten allihopa - Bläckis tog min snygga sarcophyton på sten och jag slängde på han lite sinularia och min mobbade clown - skönt att få lite husfrid i karet! Jag försökte också fragga min rosa hammarkorall med en hovtång (kunde gått bättre), hoppas den klarar sig! Vi var väl säkert en 7-8 pers totalt.Skoj att få feedback på karet och kul att träffa andra entusiaster tycker jag! Katterna var ovanligt sociala dessutom, i vanliga fall sticker de när det blir för mycket folk. Citera
pimo Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Låter som att ni haft trevligt!, ingen som tog lite bilder som kan lägga upp? Citera
GustavF Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Tack så mycket Mattias. Jättetrevligt att du ställde upp. Hoppas Zoanthiderna tar sig. Tyvärr var jag oförskämd och prövade inte sconesen... kom precis ifrån middagen och var fulltankad. Hoppas Pär (Halogen) fick med några av oss på kort så man kan få namn på alla ansikten igen. Tror dock jag kommer ihåg alla. Citera
Halogen Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Hej,Här kommer bilderna....dom får tala för sig själva. Trevligt initativ, tack för titten Mattias! Citera
Illustratören Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Synd att man missade!Vilken inlevelse i bilden Mattias, vilken dramatik. Är de gammelgäddans storlek du talar om;)När blir nästa träff då? Kan vi inte försöka planera in en trip till Triton i samband med en träff? Januari kanske? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.