Gå till innehåll

Uppsalaträff?


Trilobite

Rekommenderade inlägg

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag kommer gärna med förbi. Jag är ganska ny i branchen så höra lite erfarenheter skulle inte va helt fel. och e de någon som har nått litet att sälja eller skänka så e allt välkommet som man kan stoppa i karet :)

/Andreas

Samma här, jag fraggar gärna av någon fin euphyllia om någon har.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Okidoki - de som hört av sig om idag är 9 pers; men andra får så klart komma förbi till vår lilla lägenhet - ju fler desto roligare! Mattias Westermark, Täljstensvägen 14 A, 018-262210 som sagt.

Trilobite

Illustratören

Halogen

Bläckis

Wassberg

Havre

GustavF

Teggner

Turboadde

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för titten allihopa - Bläckis tog min snygga sarcophyton på sten och jag slängde på han lite sinularia och min mobbade clown - skönt att få lite husfrid i karet! Jag försökte också fragga min rosa hammarkorall med en hovtång (kunde gått bättre), hoppas den klarar sig! Vi var väl säkert en 7-8 pers totalt.

Skoj att få feedback på karet och kul att träffa andra entusiaster tycker jag! Katterna var ovanligt sociala dessutom, i vanliga fall sticker de när det blir för mycket folk.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket Mattias. Jättetrevligt att du ställde upp. Hoppas Zoanthiderna tar sig. Tyvärr var jag oförskämd och prövade inte sconesen... kom precis ifrån middagen och var fulltankad.

Hoppas Pär (Halogen) fick med några av oss på kort så man kan få namn på alla ansikten igen. Tror dock jag kommer ihåg alla.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...