Gå till innehåll

vart ligger triton?


bläckis

Rekommenderade inlägg

Det ligger på Enhagsvägen 3 i Täby. Om man står vid volvohuset med näsan mot vägen är det snett upp till vänster över gatan. Mitt emot macken om jag inte minns fel. Jätteliten dörr med några fiskar målade på (på baksidan typ). Man ser knappt att det är en butik. Jag tyckte det var lite knöligt första gången. Ta med telefonnumret så du kan fråga, de gjorde jag för ingen runt om visste nåt. Hoppas du hittar! Lycka till! Om du får tid kan du åka förbi akvarieleasing i Sundbyberg. (starrbäcksgatan 3) Kan vara värt att ta sig en titt. Ingen renodlad saltvattens butik men dom har en del fiskar och koraller.Hälsningar Jenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...
Sök på Eniro.se. Skriv ut en karta så hittar du.

Finns nyare och bättre grejor. Sök på Google Earth, ladda hem och installera ett litet program, sedan kan man zooma in allt från Stockholms slott till Pyramiderna + privata swimming pools världen över. Skit fränt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja. den var inte så kul :) jag hade också en buss att passa. jag kom precis innan bussen stängde portarna. men dom hade superfina saltvattensakvarier på triton. och ett stort sortiment av billiga och lätta anemoner, koraller, såklart fisk och andra djur. triton är bättre än akvariehobby vad gäller saltvatten anser jag iaf. vad tycker ni andra??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var där förra veckan och körde efter en vägbeskrivning från eniro.

De fyra sista punkterna på den är enligt nedan.

Kör vänster in på Ellavägen fortsätt 0.5 km

Kör vidare in på Tranvägen fortsätt 200 m

Kör vidare in på Höglidsvägen fortsätt 120 m

Stopp på Höglidsvägen

Vilket är i villakvarteret som ligger bakom triton.

Så om du ska dit lita inte fullt ut på eniro.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...