pimo Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 Jag har inte varit på sjöfartsmuseet sen jag var liten, så jag tycker det låter som ett roligt förslag.De flesta i v götaland har nog redan varit på universeum både en och två gånger. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 Jag kommer att bjuda in de som vill komma på en guidad visning på Universeum längre fram i vår (mars - aprill) i egen regi så som jag gjort tidigare. De som inte har intresse för en sådan träff kan då arbeta vidare på saltvattensträff no 2 i Västra GötalandHar dock lovat Zoopet Gold att genomföra en visning innan, vet ej exakt när den kommer.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 Kan inte båda två vara aktuella? Jag följer gärna med på guidad visning på universeum även sjöfartsmuseet skulle vara roligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Kan nog vara svårt att sammordna eftersom åtminstone jag måste samordna med övrig verksamhet i vårt hus och misstänker att samma gäller för de på sjöfartsmuséet. Men det är klart att det går att försöka - enda hållpunkten är att besöket på Universeum bör starta klockan 09:00 om det gäller en lördag eller söndag.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Jag föreslår att vi enbart håller oss till Universum denna gång. Några av oss har ju några timmars bilresa enkel väg, så dag lär gå fort ändå. Man vill ju även ta tillfället i akt och besöka en och annan butik.Då har vi ju Sjöfartsmuseet att se fram emot nästa gång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Nja, det var så jag tänkte det också, en åt gången. Det blir alldeles för mycket att klämma in båda två på samma dag.Skall vi satsa på fraggbyte? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Ted på Bioted Marine kan säkert fixa fraggkväll på sjöfartsmuseet......Kan du det Ted? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 13 januari 2008 Författare Dela Postat 13 januari 2008 Kan nog vara svårt att sammordna eftersom åtminstone jag måste samordna med övrig verksamhet i vårt hus och misstänker att samma gäller för de på sjöfartsmuséet. Men det är klart att det går att försöka - enda hållpunkten är att besöket på Universeum bör starta klockan 09:00 om det gäller en lördag eller söndag.MVH Lassejag slår ett slag för universeum. Vi får nog komma till beslut nu.Universeum 19 jan. OK? bekräfta Lasse./Jonas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Det är lite kort om tid för den 19 januari - det är på lördag Skall dock kontrollera men hur går det för alla andra med så kort framförhållning?MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 15 januari 2008 Författare Dela Postat 15 januari 2008 Gott folk.Vi har bestämt en träff nu:hemma hos pwin kl 16:00, nu på lördag den 19 januari. Anmäl er till honom via PM, han har begränsat med plats. Först till kvarn.Väl mött!Jonas RomanPS: Lasse, tar med glädje emot ditt erbjudande, och en träff lördagen därpå hindrar ju inte;)...så om du kan ordna en träff den 26:e så är de mkt välkommet:). Föreslår att du håller i den tråden o är sammankallande. En variant är ju också att träffas på universeum samma dag som pwinträffen, men ngr timmar innan....de får du bestämma;)DS Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Jag återkommer senare med en eventuell Universeumvisning - dock blir det troligtvis i mars.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Jag kommer till pwin på Lördag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 Nu är vi sex personer bokade på lördag inkl mig. En till får plats, boka med PM, först till kvarn........ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 18 januari 2008 Dela Postat 18 januari 2008 Gott folk.Vi har bestämt en träff nu:hemma hos pwin kl 16:00, nu på lördag den 19 januari. Anmäl er till honom via PM, han har begränsat med plats. Först till kvarn.Väl mött!Jonas RomanNu finns en plats ledig pga ett sjukdoms fall.Anmäl med PM, först till kvarn. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karin B Postat 20 januari 2008 Dela Postat 20 januari 2008 Typiskt att man ser det här en dag försent.Det hade varit kul att vara med.Jag får nog gå in här lite oftare och kolla.Berätta gärna om hur det var.Var det någon som hade kamera med sig.Det är alltid kul med bilder från träffar.Mvh Karin Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 21 januari 2008 Dela Postat 21 januari 2008 :nya bilder: Blir det några foton från träffen ni som var där. Fick ju tyvärr inställa det hela med 40˚ feber i kroppen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 22 januari 2008 Dela Postat 22 januari 2008 Jag tog mest på Pwins Akvarium. Måste ju säga det att hans kar överträffar allt jag någonsin sett! Helt underbart. Kunde lätt kollat på det i timmar!:-) Skall lägga upp bilder lite senare ikväll. Har även en liten film! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 22 januari 2008 Dela Postat 22 januari 2008 Gott Timmy att det var någon som fotade, jag glömde bort kameran den kvällen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 22 januari 2008 Dela Postat 22 januari 2008 hehehe kunde ju inte låta bli att fota:-) Hoppas jag får komma fler gånger och se underverket:-) Den Epyllian med långa tentakler....går den att fragga? Får man köpa en sån av dig?:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.