Gå till innehåll

saltvattensträff no2 v. götaland?


saltträff v-göt  

18 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

äsh... nu e de sådär igen att man inte kan knappa in flera val samtidigt.

Jag kan nog 26e och framåt.

oj...de e nog mitt fel...valde så när jag la upp tråden...ska se om jag kan ändra...håller med om att man måste ju kunna kryssa för fler alternativ:)

JOnas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nä hörni! Kom igen nu...blir de nåt eller?

nackdelen med sådan här korrespondens är att ingen tar de slutgilita beslutet.

vad sägs om att ses hos pwin?? skall fråga honom om pwin inte läser nu.

Lasse har jag frågat men inte ens fått svar, så jag tolkar de som ett nej.

återkommer

Jonas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lasse har jag frågat men inte ens fått svar, så jag tolkar de som ett nej.

Jag lyckades ju faktiskt att få Lasse att tända senast, men då var det någon/några som krånglade till det så det skit sig. Kanske inte så konstigt att det är svårt att få igång honom igen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyckades ju faktiskt att få Lasse att tända senast, men då var det någon/några som krånglade till det så det skit sig. Kanske inte så konstigt att det är svårt att få igång honom igen.
precis! själv tycker jag de vore jättwspännande med universeum o jag har personligen bett lasse om ett svar.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det här har inget med groll att göra utan att jag har varit borta och när jag var hemma en dag i veckan var jag fullt upptagen med att fixa kompisens kraschade dator. Jag är ledig just nu från jobbet och om det skall kunna ordnas så måste jag kolla vilka lördagar som det fungerar utifrån jobbets synpunkt. Jag gör det nästa vecka när jag kommit hem igen och publicerar de dagarna här.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...