Gå till innehåll

saltvattensträff no2 v. götaland?


saltträff v-göt  

18 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

Jag kommer att bjuda in de som vill komma på en guidad visning på Universeum längre fram i vår (mars - aprill) i egen regi så som jag gjort tidigare.

De som inte har intresse för en sådan träff kan då arbeta vidare på saltvattensträff no 2 i Västra Götaland

Har dock lovat Zoopet Gold att genomföra en visning innan, vet ej exakt när den kommer.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nog vara svårt att sammordna eftersom åtminstone jag måste samordna med övrig verksamhet i vårt hus och misstänker att samma gäller för de på sjöfartsmuséet. Men det är klart att det går att försöka - enda hållpunkten är att besöket på Universeum bör starta klockan 09:00 om det gäller en lördag eller söndag.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag föreslår att vi enbart håller oss till Universum denna gång. Några av oss har ju några timmars bilresa enkel väg, så dag lär gå fort ändå. Man vill ju även ta tillfället i akt och besöka en och annan butik.

Då har vi ju Sjöfartsmuseet att se fram emot nästa gång.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nog vara svårt att sammordna eftersom åtminstone jag måste samordna med övrig verksamhet i vårt hus och misstänker att samma gäller för de på sjöfartsmuséet. Men det är klart att det går att försöka - enda hållpunkten är att besöket på Universeum bör starta klockan 09:00 om det gäller en lördag eller söndag.

MVH Lasse

jag slår ett slag för universeum. Vi får nog komma till beslut nu.

Universeum 19 jan. OK? bekräfta Lasse.

/Jonas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gott folk.

Vi har bestämt en träff nu:

hemma hos pwin kl 16:00, nu på lördag den 19 januari. Anmäl er till honom via PM, han har begränsat med plats. Först till kvarn.

Väl mött!

Jonas Roman

PS: Lasse, tar med glädje emot ditt erbjudande, och en träff lördagen därpå hindrar ju inte;)...så om du kan ordna en träff den 26:e så är de mkt välkommet:). Föreslår att du håller i den tråden o är sammankallande. En variant är ju också att träffas på universeum samma dag som pwinträffen, men ngr timmar innan....de får du bestämma;)

DS

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gott folk.

Vi har bestämt en träff nu:

hemma hos pwin kl 16:00, nu på lördag den 19 januari. Anmäl er till honom via PM, han har begränsat med plats. Först till kvarn.

Väl mött!

Jonas Roman

Nu finns en plats ledig pga ett sjukdoms fall.

Anmäl med PM, först till kvarn.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...