elNico Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Ville bara tala om att jag fick ett välskapt gossebarn idag (3150 gram, 47 cm, 3 veckor för tidigt) Puss på er alla!!!!!! Citera
elNico Postat 2 augusti 2004 Författare Postat 2 augusti 2004 Tack alla!-Zippo, det är nr 2.Marcus(som nr 1 heter) ville helst få en storebror"Så man kan brottas"Snacka om logik..... Tack igen! Citera
zippo Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 ha ha jag har en grabb på 5 år som bara kan brottas med mig inte mamma "hon är inte grym" vad det nu betyder ja dom är härliga iaf ! lycka till iaf ! Citera
MichaelE Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Grattis, du får redan nu börja formahonom till en elitsaltvattens akvarist. Citera
Guest Andreas Lange Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Whee! Grattis! Vi har 17 dagar kvar enligt planeringen... Synd bara att en bieffekt blir att akvariebudgeten krymper. Citera
elNico Postat 3 augusti 2004 Författare Postat 3 augusti 2004 Tack alla, igen!17 dar kvar Andreas?! Är det första går hon över en vecka! Grattis i förskott iaf. Och, JOO budgeten blir drabbad!-Zippo, Grymma pappor e bäst! . -MichaelE, visst ska han bli akvarienörd! (Fast gjorde du som din pappa sa?)Hade så bra alla! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.