Gå till innehåll

Lysrör från tyskland?


Mattias.Widell

Rekommenderade inlägg

Ska du bara beställe ett par rör så lönar det sig knappast att beställa från tyskland. Ska du däremot ha 10 rör eller liknande så lönar det sig. Dom brukar vara bra på att packa, men risken finns naturligtvis alltid att något är trasrig när dom kommer fram.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte av aquapro 2000 och alla rören var trasiga när de kom för de hade embalerat helt sjukt dåligt men aquapro är otroligt bra att göra med så han skickade nya direkt och denna gången packade ägaren dem själv riktigt bra och nu höll allihopa. Jag har ingenstans i närheten att köpa de rör jag vill ha så då är det tyska webshopar som gäller som det ser ut nu.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan bara hålla med acuario att Aquapro2000 är väldigt bra att ha att göra med vid reklamationer.

Jag köpte av aquapro 2000 och alla rören var trasiga när de kom för de hade embalerat helt sjukt dåligt men aquapro är otroligt bra att göra med så han skickade nya direkt och denna gången packade ägaren dem själv riktigt bra och nu höll allihopa. Jag har ingenstans i närheten att köpa de rör jag vill ha så då är det tyska webshopar som gäller som det ser ut nu.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har beställt lysrör från Aquaristic.net några gånger och de har alltid varit hela när jag fått dom. En gång fick jag en trasig MH-lampa därefrån men den bytte dom utan att tveka. Frakten är ju däremot hög så antingen får man beställa många eller passa på när man endå köper annat.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...