amatören Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 lider med dig micke........lycka till kompis Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 25 juli 2008 Författare Dela Postat 25 juli 2008 Nu när fyllningen snart är klar och karet börjar närma sig uppstart så tyckte jag det var dags med en liten eventuell fisklista1 par Snowflake clowner om jag får tag i dom1st Acanthurus achilles4-5st Zebrazoma xanthurum1st Zebrazoma gemmatumevt 2st zanclus cornutus moorish idol Vad tror ni om det Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 Gemmatum Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 var kan man köpa Zebrazoma xanthurum? skulle gärna vilja ha en sån... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 Nu när fyllningen snart är klar och karet börjar närma sig uppstart så tyckte jag det var dags med en liten eventuell fisklista1 par Snowflake clowner om jag får tag i dom1st Acanthurus achilles4-5st Zebrazoma xanthurum1st Zebrazoma gemmatumevt 2st zanclus cornutus moorish idol Vad tror ni om detDet låter som att du äger en Porsche, i dubbel bemärkelse. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
elNico Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 hehe!Lycka till med söket efter Xanthurum, tror Daniel hade sett dom i Tyskland för 800.......Euro!Dom har tydligen blitt "citade"? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 hehe.... jag tror jag avstår den.... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 25 juli 2008 Författare Dela Postat 25 juli 2008 nej ingen porsche hade helt glömt bort att det var svårt att få tag i dom då får det bli 5st gula istället Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 25 juli 2008 Författare Dela Postat 25 juli 2008 hittade dock sådana i usa för 70dollar styck men kollar man så finns inga i lager dock vad jag hört så har dejong sådana inne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 klovenfisken hade 12 st full vuxna för en månad sen men ja sket i det för dom var för stora för mej annars va dom billiga 1500dkk när man får ge 2000 för små kan ju hojta om det kommer fler om du vill ha Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 25 juli 2008 Författare Dela Postat 25 juli 2008 Håll lite koll på det conny.till det tekniska så åter igen har det uppstått lite problem med sumpen kan inte få ut varken skummare eller zeofilter så får ändra på det hela lite granna.Tack Smulan för dina peakar om utdragbar sump Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 Håll lite koll på det conny.till det tekniska så åter igen har det uppstått lite problem med sumpen kan inte få ut varken skummare eller zeofilter så får ändra på det hela lite granna.Tack Smulan för dina peakar om utdragbar sumpJapp det finns lådbeslag som tål 80Kg vad jag fattat sätter du två utav dessa så kan man ju dra ut sumpen å lätt komma åt de du vill mecka med. Tror TedB har sådana beslag Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 25 juli 2008 Författare Dela Postat 25 juli 2008 Jepp det har han finns att köpa ifrån Theofils specade till 160Kg Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 27 juli 2008 Författare Dela Postat 27 juli 2008 jag som trodde att jag inte hade så mycket att handla in innan karet blir färdigt så ringer smulan och lägger på ännu en del till karet i teknikvägpuh nu börjar det bli mycket igen bara frågan om nästa grej han trycker in i denNr 1 utdragbar sump alltså fyra vertikal öppnande gångjärn och lådbeslag till sump hylla.Nr 2 Oscimotion för sidan som bara är 70 djup vill själv inte ha 2 tunze pumpar i det hörnet .Nr 3 ja det vet jag inte ännu får se vad för dumheter han hittar på nästa gång Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 27 juli 2008 Dela Postat 27 juli 2008 Kolla Linnex´s tråd. Han har också en utdragbar sump. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 27 juli 2008 Dela Postat 27 juli 2008 Hej Micke Det blir nog både billigare och snabbare att ta grejerna från BioTedMarin, för vad jag vet så måste du ha företag och konto hos dom för att få köpa. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 27 juli 2008 Författare Dela Postat 27 juli 2008 Jepp så är det finns att köpa igenom bioted Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 30 juli 2008 Dela Postat 30 juli 2008 Skulle du ha snowflake clowner så har skall de visst finnas på andra sidan sundet på Decoceanenligt denna tråd Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 30 juli 2008 Dela Postat 30 juli 2008 De ser ju helt missbildade ut, ser ut som de har fått skabb... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Datate Postat 30 juli 2008 Dela Postat 30 juli 2008 Ska du ha zanclus cornatus i en zeoburk med stenkoraller? Är inte dom ganska hårda på stenkoraller?Är sugen på en själv, men har blivit lite skrämd pga det och svårigheten att hitta lämplig föda åt dessa. Har du någon bra plan för vad du skall mata dom med? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 30 juli 2008 Dela Postat 30 juli 2008 Det är en missbildning. Ett pigmentfel man odlat vidare på. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 30 juli 2008 Dela Postat 30 juli 2008 Överläppen på den undre bilden avslöjar att "min syster är min mor och min far är min bror" Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 30 juli 2008 Dela Postat 30 juli 2008 Överläppen på den undre bilden avslöjar att "min syster är min mor och min far är min bror" Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trollsvans Postat 31 juli 2008 Dela Postat 31 juli 2008 Överläppen på den undre bilden avslöjar att "min syster är min mor och min far är min bror"Den där var fanimej oöverträffbar!Vet inte riktigt vad jag tycker om det där med urvalsodling på än det ena, än det andra...Men snart riskerar vi väl att få saker som ser lika livsdugliga ut som ballongmolly och golfbolls-slöjstjärt... Rent ska det vara. OT, men sant. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 31 juli 2008 Författare Dela Postat 31 juli 2008 tyck vad ni vill jag stor gillar dom som ni säger dom ser helt skumma utmen dom är iaf inte vanliga clownerwrang sist jag var där såg jag inga och läser man i tråden så är dom inte tillsalu Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg