aerie Postat 17 augusti 2004 Postat 17 augusti 2004 Har en fotograf inneboende i lägenheten så jag tänkte utnyttja honom lite här,han har redan plåtat ett par bilder som jag tänkte skicka upp.Samtliga bilder, copywrite Andreas Engström.Kommer mera bilder efterhand.
Niclas Postat 17 augusti 2004 Postat 17 augusti 2004 Kanonfina firrar o bilder, kan man få lite fullbilder på burken oxå kanske
aengus Postat 17 augusti 2004 Postat 17 augusti 2004 vackert aerie!kan vi få en helbild också, tror du?//aengus
aerie Postat 17 augusti 2004 Författare Postat 17 augusti 2004 Hoj! Nä,har tyvärr inte flyttat ännu och karet ser ganska tråkigt ut just nu då jag har en DSB i en låda i karet,koraller i tvålkopparoch precis gjort mig av med lite sten så det ser allmänt taskigt ut totalt sett. Däremot ska jag försöka få honom att ta lite mer närbilder på koraller osv när han kommer tillbaka om ett par dagar. Helbilder kommer när jag flyttat.
aerie Postat 29 oktober 2004 Författare Postat 29 oktober 2004 Hehe...idag lånade jag en digitalkamera som hade lite halvbra macrofunktion så jag plåtade litet(230bilder). Av dessa blev väl kanske 30 hyffsat bra och kanske 10 användbara...tyvärr ingen helbild,lyckades inte få någon skärpa på dem. Här kommer iaf ett par lätt redigerade bilder:
vahagn Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Snyggt!Det enda man skanar nu är en bild på det hela för att kunna placera alla dessa pusselbitar i...Snyggt!!!
aerie Postat 29 oktober 2004 Författare Postat 29 oktober 2004 Ska få låna ett stativ här men det blir efter tentan. Då ska jag nog kunna fixa ett par skarpa helbilder! Tack för alla snälla kommentarer!.
aerie Postat 29 oktober 2004 Författare Postat 29 oktober 2004 Pluggar IT-säkerhet,3årigt här i Ronneby.
vahagn Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Så det blir tenta på RSA-algoritm och andra goa bitar?! . Vad har du för ljuskällor?PS. Lycka till med tentan (Saknar inte dem för en bit)
aerie Postat 29 oktober 2004 Författare Postat 29 oktober 2004 Just nu är det bara en introduktionskurs så det blir nog rätt allmän tenta,är inte så orolig. Än..Just på fotona så är bara T-5orna tända,ett 10kK och ett 20kK(täcker halva karet var),annars har jag även en 10kK 250W MH också,ska fota med den tänd nästa gång och så släcka ner i rummet. Tack
Klubbsson Postat 29 oktober 2004 Postat 29 oktober 2004 Är det ingen hygglig människa som har lust att hålla en fotokurs? Jag blir du depprimerad när jag ser vad andra kan åstakomma för bilder.
aerie Postat 14 november 2004 Författare Postat 14 november 2004 Äntligen en helbild...Ser att bilderna blev ganska sunkiga när man ändrade kvaliten på dem för att få ner storleken...
Rekommenderade inlägg