Gå till innehåll

Bilder från aerie - 325liter


aerie

Rekommenderade inlägg

Hoj! Nä,har tyvärr inte flyttat ännu och karet ser ganska tråkigt ut just nu då jag har en DSB i en låda i karet,koraller i tvålkopparoch precis gjort mig av med lite sten så det ser allmänt taskigt ut totalt sett. Däremot ska jag försöka få honom att ta lite mer närbilder på koraller osv när han kommer tillbaka om ett par dagar. Helbilder kommer när jag flyttat.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Hehe...idag lånade jag en digitalkamera som hade lite halvbra macrofunktion så jag plåtade litet(230bilder). Av dessa blev väl kanske 30 hyffsat bra och kanske 10 användbara...tyvärr ingen helbild,lyckades inte få någon skärpa på dem. Här kommer iaf ett par lätt redigerade bilder:

web1.jpg

web2.jpg

web3.jpg

web4.jpg

web5.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Just nu är det bara en introduktionskurs så det blir nog rätt allmän tenta,är inte så orolig. Än.smiley2.gif.

Just på fotona så är bara T-5orna tända,ett 10kK och ett 20kK(täcker halva karet var),annars har jag även en 10kK 250W MH också,ska fota med den tänd nästa gång och så släcka ner i rummet.

Tacksmiley17.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...