-=Mr_B=- Postat 18 december 2008 Dela Postat 18 december 2008 Nej. Allt snacket i media de senaste dagarna om jordbävningen som nådde till runt 4.8 i styrka, här nere i skåne, är ett tidigt aprilskämt...B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 18 december 2008 Dela Postat 18 december 2008 tänkte just det att det var gjutet och spänningarna mot glaset.men skönt allt höll det tar väl en 100 år till nästa gång hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 19 december 2008 Författare Dela Postat 19 december 2008 frugan vaknade av att hela sängen skakade....så det skakade rejältjag hade kört till jobbet ...kände ingenting i lastbilen tyvärrglaset sitter i en tjock fog av silicon så jag tror inte det är någon fara...tror!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 19 december 2008 Författare Dela Postat 19 december 2008 Lite nytaget Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 20 december 2008 Dela Postat 20 december 2008 grymt snyggt kar... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 20 december 2008 Författare Dela Postat 20 december 2008 Tackar tackar........ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hansson_1985 Postat 20 december 2008 Dela Postat 20 december 2008 hur coolt som hälst.. men en helbild saknas.. är det alltid så blått? lite väl mycket blått tycker ja men annars riktigt naturligt.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 20 december 2008 Dela Postat 20 december 2008 det är riktigt läckert Patrik! men jag håller med om att en helbild skulle sitta fint om än jag förstår att det är svårt att få till en kanske Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 20 december 2008 Dela Postat 20 december 2008 tjenar patrik när kan ja komma o prova min torrdräkt i ditt kar kanske ska bygga om lite kan ja ju hjälpa dej ha ha ha ha ha mvh conny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 20 december 2008 Författare Dela Postat 20 december 2008 näää det är inte så här blått alltid...det är svårt att få till en helbild...men jag ska fixa enhahaha..conny bara och dyka Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 20 december 2008 Författare Dela Postat 20 december 2008 helbild...sonen kom också med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 20 december 2008 Författare Dela Postat 20 december 2008 lite fler Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 21 december 2008 Dela Postat 21 december 2008 Kanon! det ser ju kalas fint ut Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 21 december 2008 Författare Dela Postat 21 december 2008 det blev rätt så bra foto faktiskt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Malmö Postat 22 december 2008 Dela Postat 22 december 2008 Satan vad snyggt det har blivit nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 22 december 2008 Dela Postat 22 december 2008 sådär ja trevlig helthets vy Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lilla Nemo Postat 22 december 2008 Dela Postat 22 december 2008 Otroligt vackert akvarium!! Vilket djup. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 8 januari 2009 Författare Dela Postat 8 januari 2009 Den har tagit sig fram igen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 8 januari 2009 Dela Postat 8 januari 2009 Kanske dags att fragga dina anemoner Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 8 januari 2009 Dela Postat 8 januari 2009 "Får jag komma och snorkla i ditt kar" ? hehe fasiken va snyggt kar ! som sagt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 8 januari 2009 Författare Dela Postat 8 januari 2009 Man skulle kanske prova det wrang, ser lätt ut juDu är välkommen bläckis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Malmö Postat 8 januari 2009 Dela Postat 8 januari 2009 På några av dina bilder ser man nåt turkost med långa tentakler. Det är i närheten av 2 av dina röda anemoner - i vissa vinklar typ mittemellan. Vad är det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 8 januari 2009 Författare Dela Postat 8 januari 2009 Hehe....jag är inte rätt man att fråga Tyvärr har jag inte ett dugg koll på vad korallerna heterTyvärr mattias.....du får komma över en dag och tittajag får kanske ha en liten träff snart!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jens Netteberg Postat 8 januari 2009 Dela Postat 8 januari 2009 Hehe....jag är inte rätt man att fråga Tyvärr har jag inte ett dugg koll på vad korallerna heterTyvärr mattias.....du får komma över en dag och tittajag får kanske ha en liten träff snart!!!SVG-SYD träff hos dig och det ska j-ligt mycket till för att jag inte ska komma Otroligt häftigt kar ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Malmö Postat 8 januari 2009 Dela Postat 8 januari 2009 Hehe....jag är inte rätt man att fråga Tyvärr har jag inte ett dugg koll på vad korallerna heterTyvärr mattias.....du får komma över en dag och tittajag får kanske ha en liten träff snart!!!Ja - haha, vi kan slå våra kloka huvuden ihop och artbestämma allt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.