Postat 26 mars 200916 år Jag och Ciklidvännerna i Malmö vill tacka för ett mycket intressant månadsmöte hemma hos dig igår, Patrik. Alla var grymt imponerade och hade garanterat angenäma drömmar i natt.Återigen, ett stort tack för att vi fick komma och titta på ditt saltkar Rickard Nilsson /Ciklidvännerna i Malmö
Postat 19 april 200916 år snyggt patrik......får våldgästa dig en dag....missade ju när henke skulle ner till dig!!
Postat 19 april 200916 år Ja, galet snyggt. Om du inte tänker ha en träff snart så kanske man kan komma upp sen i sommar när sommarkortet på Skånetrafiken gäller?
Postat 20 april 200916 år Ja tack för titten ditt kar är enormt fint och otroligt stort man måste se det för att förstå allt jobb du lagt ner !Hoppas att det blir fler besök i framtiden.
Postat 20 april 200916 år Författare jobbar lite för mycket just nu, men snart är det dags för träffkanske i maj någon gång, vi får se
Postat 6 maj 200916 år bara blåljusså vackert =) jag kör ju förbi ditt hus lite då och då nu när jag har lite jobb i sjöbo man bler lite sugen på att köra inom och hälsa på hehe =)
Postat 9 maj 200916 år Författare har ändrat om lite i burken...så här kommer nya bildertog även på dammen som börjar bli fulltror faktiskt att min red carpet håller på att delat sig....coolt
Postat 9 maj 200916 år det knakar nästanska försöka tittat ut en dag inom snar framtid. alltid lika impad av din gigantiska balja.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.