Postat 7 juni 200916 år tappar talföret som vanligt .....synd o skam att man inte har sett det live än!!!!
Postat 7 juni 200916 år Författare Jag känner pressen........skulle det passa med en träff den 14 junikanske tät in på men det kan vara en liten snabb träff kanske
Postat 6 juli 200916 år Hej PatrikJag får väl sälla mig till de uppskattande här på forumet Ser riktigt bra ut.Blev det någon träff hos dig som jag missat eller har alla somnat in här i sommarvärmen
Postat 29 augusti 200916 år Författare jadå det växer....har du något kvar som du vill bli av med bengan?
Postat 29 augusti 200916 år Verkligen snyggt!!!!!När du uppgraderar till 10000 liter så kommer vi med simfötterna!!-dregglar-
Postat 30 augusti 200916 år Författare Har börjat planera lite på ett större karmen det blir inte innan vi flyttar till något annat
Postat 30 augusti 200916 år Snyggt. Är mycket imponerad.-dregglar-Klart du måste ha ett större akv. Då kan du ha en sjöjungfru i sen
Postat 12 september 200915 år Författare Har faktiskt gjort iordning bland kablarna....bättre iallafalloch lite bilder i dag
Postat 13 september 200915 år Författare Tänkte faktiskt ha en fragg träff....lite längre fram efter kentas träffingen som är intresserad av anemon
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.