56ovwal Postat 26 mars 2009 Dela Postat 26 mars 2009 Jag och Ciklidvännerna i Malmö vill tacka för ett mycket intressant månadsmöte hemma hos dig igår, Patrik. Alla var grymt imponerade och hade garanterat angenäma drömmar i natt.Återigen, ett stort tack för att vi fick komma och titta på ditt saltkar Rickard Nilsson /Ciklidvännerna i Malmö Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 29 mars 2009 Författare Dela Postat 29 mars 2009 alltid kul med nya ansikten grabbar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 19 april 2009 Författare Dela Postat 19 april 2009 lite ögon godis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 19 april 2009 Dela Postat 19 april 2009 snyggt patrik......får våldgästa dig en dag....missade ju när henke skulle ner till dig!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 19 april 2009 Författare Dela Postat 19 april 2009 det går så bra så Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Malmö Postat 19 april 2009 Dela Postat 19 april 2009 Ja, galet snyggt. Om du inte tänker ha en träff snart så kanske man kan komma upp sen i sommar när sommarkortet på Skånetrafiken gäller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 19 april 2009 Dela Postat 19 april 2009 patrik har lyckats som sagt helt klart ens dröm kar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 19 april 2009 Dela Postat 19 april 2009 Helt underbart. En dag måste jag bara få komma förbi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltishenke Postat 20 april 2009 Dela Postat 20 april 2009 Ja tack för titten ditt kar är enormt fint och otroligt stort man måste se det för att förstå allt jobb du lagt ner !Hoppas att det blir fler besök i framtiden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 20 april 2009 Författare Dela Postat 20 april 2009 jobbar lite för mycket just nu, men snart är det dags för träffkanske i maj någon gång, vi får se Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 5 maj 2009 Författare Dela Postat 5 maj 2009 bara blåljus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 6 maj 2009 Dela Postat 6 maj 2009 bara blåljusså vackert =) jag kör ju förbi ditt hus lite då och då nu när jag har lite jobb i sjöbo man bler lite sugen på att köra inom och hälsa på hehe =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 6 maj 2009 Författare Dela Postat 6 maj 2009 slå en pling.......0709-421542 så ska det nog lösa sig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 6 maj 2009 Dela Postat 6 maj 2009 Alltid en fröjd att se ditt kar. Ska försöka titta in nån dag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 7 maj 2009 Dela Postat 7 maj 2009 ja det är riktigt maffigt, blir alltid impad av djupet i burken:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 7 maj 2009 Dela Postat 7 maj 2009 Mycket snyggt och häftigt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 9 maj 2009 Författare Dela Postat 9 maj 2009 har ändrat om lite i burken...så här kommer nya bildertog även på dammen som börjar bli fulltror faktiskt att min red carpet håller på att delat sig....coolt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 9 maj 2009 Författare Dela Postat 9 maj 2009 lite fler kanske.....är på foto humör idag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 maj 2009 Dela Postat 9 maj 2009 snyggt Patrik. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 9 maj 2009 Dela Postat 9 maj 2009 Ja, man blir ganska lätt avis... Helhäftigt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 9 maj 2009 Författare Dela Postat 9 maj 2009 om ni undrar så har jag faktiskt inget annat för mej nu......hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 maj 2009 Dela Postat 9 maj 2009 allt ser ut att växa som fan. även chromisarna från mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 9 maj 2009 Författare Dela Postat 9 maj 2009 det knakar nästan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 9 maj 2009 Dela Postat 9 maj 2009 fan vad skoj pratrik.....härligt att se. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 maj 2009 Dela Postat 9 maj 2009 det knakar nästanska försöka tittat ut en dag inom snar framtid. alltid lika impad av din gigantiska balja. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.