Patrik Postat 4 december 2009 Författare Dela Postat 4 december 2009 den är fortfarande inte riktigt färdig (tankegången)hehe..det ändrar sig hela tidendet blir ett fraggkar, ett karantänkar, sen vet jag inte riktigt ännumen kanske ett kar med lite speciella grejorhär är lite bilder på bygget i kvällhar limmat allt i dag så det blir nog vatten imorrndet blir rörigt fort när man håller på... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 4 december 2009 Dela Postat 4 december 2009 Fotokaret som du pratade om måste du ju ha....den iden lät hur bra som helst...... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 5 december 2009 Författare Dela Postat 5 december 2009 Det blir nog ett fotokar med lite special, specialnu är där vatten i karen...äntligen!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 6 december 2009 Författare Dela Postat 6 december 2009 bytat media i fosfaten idagändrat om lite...... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Postat 7 december 2009 Dela Postat 7 december 2009 Nakensnigeln skulle jag se upp med, om jag inte är helt fel ute så älskar de bla Sinularia. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 7 december 2009 Dela Postat 7 december 2009 Bara jag som tycker den "snäckan" ser ut som en mussla? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Slanten Postat 7 december 2009 Dela Postat 7 december 2009 Jag ser också en mussla. Inte kan det väl vara en snäcka? Får nog ta ett snack med optikern i så fall...För övrigt så är det ett fantastiskt rev du har byggt upp Patrik, med en sån överväldigande djupkänsla! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Postat 7 december 2009 Dela Postat 7 december 2009 Ser jag så illa...... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 7 december 2009 Författare Dela Postat 7 december 2009 nakensnigeln?var? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mrmugg Postat 7 december 2009 Dela Postat 7 december 2009 även jag sätter nog en slant på mussla Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Postat 8 december 2009 Dela Postat 8 december 2009 Nu när bakfyllan gått ur kroppen ,och träspriten vandrat ur mina ögon. Ser ju även jag att det är en mussla. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 10 december 2009 Dela Postat 10 december 2009 ser fint ut som vanligt.. säg till i fall du behöver fragg galler jag har en del sådana jag vill byta bort =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 11 december 2009 Författare Dela Postat 11 december 2009 Kanon jag vill ha fragg gallerhåller just på att kolla runder lite vad som finnsbyter gärna!!......bara slå en signal så fixar vi detta (0709-421542) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 13 december 2009 Dela Postat 13 december 2009 Tack för korallerna Patrik, jag ska försöka titta in imorgon eller tisdag med staghornen till dig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 14 december 2009 Författare Dela Postat 14 december 2009 Kanon andersgårdagen var sådär rolig...när ni hade kört hörde jag en smäll tänkte vad f.. var detjo i mitt nya fraggkar sprack glaset i bottenvattnet rann bara ner i nästa kar så det var inte så farligtmen varför!!..har väl varit spänningar, har ändå varit noga med allt men det räcker inte alltidglasmästaren är på väg hit ikväll och fixar det (skönt) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 14 december 2009 Dela Postat 14 december 2009 Usch då!!!! Hur gick det för korallerna? Klarade de andra karen sig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 14 december 2009 Författare Dela Postat 14 december 2009 allt gick bra....tur man var hemma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 15 december 2009 Dela Postat 15 december 2009 Tråkigt at höra men skönt att allt klarar sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 15 december 2009 Författare Dela Postat 15 december 2009 limmade karet i går kvällprovade det nu ikväll...... det jä... karet läcker otroligtså nu har jag limmat om det igenhoppas det håller denna gången Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 20 december 2009 Författare Dela Postat 20 december 2009 Vilket väder vi har i skånelandhar snöat i flera dagar, helt otroligtnågra bilder idag på karetallt funkar som det ska skönt... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bicolor Postat 20 december 2009 Dela Postat 20 december 2009 Det är nästan så vi norrlänningar får slänga upp skotrarna på släp och hälsa på, ni har ju mer snö än vi..! Lite avis faktiskt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 20 december 2009 Dela Postat 20 december 2009 höll karet efter andra limingen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 20 december 2009 Författare Dela Postat 20 december 2009 och mer snö kommer.....cooltnäää anders, har blivit något troll i dettase nu i veckan så får jag limma om igenjag ger mig inte... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 20 december 2009 Dela Postat 20 december 2009 fan ta den som ger sig! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 20 december 2009 Dela Postat 20 december 2009 - Och postmästaren var där och lacka "Malte Lindeman Rörelseidkare på Kiviksmarknad" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.