Patrik Postat 23 januari 2010 Författare Postat 23 januari 2010 färgerna börjar att komma riktigt bra faktisktkaret har nog aldrig varit i så bra skick som det är nuhar jagat fosfat och nitrat.....nu börjar det att ge utdelning Citera
Ricke Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 Snyggt, men det verkar som jag får göra ett besök med min videokamera så kvalitén på filmen ger rättvisa av ditt magnefika kar!!! Citera
Patrik Postat 24 januari 2010 Författare Postat 24 januari 2010 jooo... har filmat med min telefonkvaliten är lite si sådär Citera
SaltDummie Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Tjena Patrik!Tack för senast. Nu är alla korallerna på plats.Så grymt att få stå och drömma vid ditt monsterkar! Ser fram emot nästa besökMVHMicke Citera
Patrik Postat 2 februari 2010 Författare Postat 2 februari 2010 Tänkte göra av med lite fraggar....har 150 st just nu i lagerhade tänkt mej 100 kr sthar öppet hus på lördag mellan 12.00-14.00får gärna komma bara för att titta......har funderat på att ha sådana här erbjudande lite då och då men vi börjar på lörda`lite bilder på sakerna Citera
a.nilson Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Snyggt Patrik! Tar gärna en bit blå gorgonia. Citera
freguz Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 åh det är ju så snyggt. Och jag diggar inramningen med stenvägg o den mörka ramen runt, ger ju ett naturellt intryck utanför karet lixom. Tänk om man bara bodde i skåna också, fraggarna... Citera
Ricke Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Ja jäkla synd att man inte bodde lite närmare sjöbo. Citera
saltbjörkan Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Nu jäklar har du börjat använda mina fragg galler .. Citera
Patrik Postat 2 februari 2010 Författare Postat 2 februari 2010 japp....nu ska man bo i skåne hehe..nu är man på gång.. saltbjörkan gallerna gör sig nu Citera
Adamantis Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Jag dyker troligtvis (beror lite på väder) upp på lördag, så håll en fin pinne blå gorgonia till mig med. Citera
-=Mr_B=- Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Suck. Jag har ett hjullager som är så dåligt att hjulet vickar som en lös tand. Annars hade jag dykt upp, jag med. Baljan är dock rätt stor, så det kommer säkert bli mer att ta av på sikt, man får vara med där i stället.B! Citera
saltbjörkan Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 japp....nu ska man bo i skåne hehe..nu är man på gång.. saltbjörkan gallerna gör sig nuva bra Citera
ljungberg Postat 17 februari 2010 Postat 17 februari 2010 Det här var nog bland det sjukaste jag har sett :-) vilket djup på karet. Mäktigt i alla aspekter. Det som jag funderade över var att det är ett virrvarr av fiskar. Går alla ihop med varandra eller blir det mycket bråk mellan dom? Citera
Patrik Postat 20 februari 2010 Författare Postat 20 februari 2010 lite bråk mellan kirurgerna nästan bara clown kirurgen Acanthurus lineatus som bråkar men det är Acanthurus sohal som bestämmerdet funkar bra... Citera
SaltDummie Postat 19 april 2010 Postat 19 april 2010 Skulle gärna se lite nya bilder Patrik!MVHMicke Citera
Patrik Postat 8 maj 2010 Författare Postat 8 maj 2010 Vet inte riktigt hur jag ska formulera migmen läget är så att jag kommer att lägga ner karetkaret kostar bara mer och mer pengar som jag tänker lägga på hela familjen iställetgrabben börjar att bli stor, leksakerna börjar att bli dyra (även mina)känner även att karet tar mycket tid för mej nu när jag bara är hemma på helgernakommer att få några bud på hela kitetom jag inte är nöjd med detta kommer jag att ha någon typ av aktionisåfall hör jag av mej Detta har varit en kul tid, tack för alla tips som har funnits härTack Alla!!!!PatrikPs Red sea saltet lovar mer än det kan hållakolla magnesiumen!! under all kritik Citera
Laggeman Postat 8 maj 2010 Postat 8 maj 2010 So vanligt snygga bilder Patrik!Tråkigt att du lägger ner karet, men det kanske blir ett mindre istället?Jag tror att om man ska ha ett kar i denna storleken så ska man ha någon som regelbundet kommer och fixar med karet, så man kan lägga sin egen tid på annat och bara njuta istället.Hur det än blir med komplett uppköp eller auktion så måste man ju nu komma och titta på det innan det försvinner så man kan säga "I was there, dude!" Citera
Patrik Postat 8 maj 2010 Författare Postat 8 maj 2010 vet ej ännu om det blir något litet karkan nog ha en träff innan allt försvinner.... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.