Laggeman Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 På begäran skapas en tråd med intresseanmälan för en träff hemma hos Patrik den 19/4.Länk till Patriks kar: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=22280Eftersom det är en pågående diskution i SVG-syd tråden om en träff hemma hos Freddi den 26'e så är det enklare att hålla isär anmälningarna på detta viset.Hoppas på en trevlig dag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 surt hadde gjärna åkt ner men 32mil enkelväg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hedengren Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 F*n!!! Håller med om att det är surt. 57mil enkel blir lite väl att åka... Skulle vara en dröm att se detta kar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 Hade jag inte jobbat den dagen så hade jag absolut kikat förbi. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 Patrik: skriv in en tid som passar dig så kan ju intresserade fylla på om dom kommer! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
daniel_i_malmö Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 Jag ska försöka komma! Häftigt kar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 Jag är definitivt intresserad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 jag är definitivt sugen, tyvärr jobbar sambon så jag har vår dotter fram till eftermiddagen, blir lite bökigt att ta med henne (bara 9mån...), men blir det senare på e.m så är jag på! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 Finns ju klar "risk" att man får ta en sväng åt det hållet.. mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 Tjenar allajag hade tänkt att ha öppet hus efter 12.00frun i huset har redan fått panik (hehe) så hon flyr nog fältetTja...jag lägger mej nog vid 23.00-24.00 så då åker ni ut...Ni får komma närsomhelst därimellanPs vi kan bestämma en ny datum senare för alla som inte kan den 19e Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 slutar tidigast kl 13. så efter det kommer jag till sjöbo en liten vända skulle jag tro. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 Tjenar allajag hade tänkt att ha öppet hus efter 12.00frun i huset har redan fått panik (hehe) så hon flyr nog fältetTja...jag lägger mej nog vid 23.00-24.00 så då åker ni ut...Ni får komma närsomhelst därimellanPs vi kan bestämma en ny datum senare för alla som inte kan den 19eDet låter trevligt.Jag dyker upp mellan ett & två nångång. ( Flera från Karlskrona som ska med?? Ring el maila mig )Skickar du pm med adress & telefonnummer så man hittar eller lägger du ut det i tråden?Mvh Jens. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 19'de ska jag vara på Kastrup flygplats klockan 3 på morgonen, men det hindrar inte mig från att vara vaken runt middagstid, och då åter befinna mig i Helsingborg.... Därifrån till att ta sig till Sjöbo borde inte vara hopplöst. Räkna med mig. (Om plats finnes, och Patrik inte portar mig, kommer jag antagligen "nästa gång" med, när han bjuder in de som inte kunde.)Om det är någon i närheten som vill åka eller ska köra och vill ha passagerare, så skicka ett PM. Med tanke på akvaristik logistik kan man ju tänka på miljön. (att jag sedan hittar hur dåligt som helst, och antagligen inte bör framföra fordon utan vårdar... Kartläsare, är en annan sak.)B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fisherman`s Friend Postat 10 april 2008 Dela Postat 10 april 2008 har en underbar sida som jag använder mig av när det är dags att boka in saker sidan heter doodle. http://www.doodle.ch/main.htmlDen funkar prima hoppas ni får nytta av den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
daniel_i_malmö Postat 10 april 2008 Dela Postat 10 april 2008 Jag ska försöka komma! Häftigt kar!Jag kommer tyvärr inte. Detta är ju samma datum som Malmö Akvarieförenings saltvattensakvarister åker på affärstur till några av södra Sveriges bästa saltvattensbutiker. För mer detaljer om det se inlägget jag postade för någon vecka sedan i syd-tråden. Tråkigt med en sådan krock... Men karet ser verkligen häftigt ut! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Netweaver Postat 11 april 2008 Dela Postat 11 april 2008 Jag tittar gärna in vägen till Sjöbo känner man till har jobbat där i många år, men man kanske inte blir insläppt som nybörjare med alla de dumma frågor man kan tänkas ställa? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 11 april 2008 Dela Postat 11 april 2008 en sak som är säker är......vi är alla nybörjare!!!!!!inga frågor är dumma Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 11 april 2008 Dela Postat 11 april 2008 jag kommer som sagt gärna, jag räknar med att kunna köra från Malmö c:a 15.30. Någon som är sugen på att samåka?Ska vi passa på och ta med lite fraggar? Jag kan nog ta med lite Hystrix och flakväxande Montipora om det finns intresse? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 11 april 2008 Dela Postat 11 april 2008 Finns alltid intresse för fraggar,jag har lite plats överhär är adressen:Redskapsgatan 27SJÖBOTele 0709/421542Ni hittar nog den på enirojag skickar med en bild på huset, för här är dåligt med nr Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 11 april 2008 Dela Postat 11 april 2008 Är det sandvändarna vi ser till vänster i bild Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 11 april 2008 Dela Postat 11 april 2008 ...jo där är nästan plats för en Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Netweaver Postat 15 april 2008 Dela Postat 15 april 2008 Är det ok att fota lite ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 15 april 2008 Dela Postat 15 april 2008 Kul att se Patrik. Kommer du ha en rondell på infarten med den vattenstatyn i mitten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 16 april 2008 Dela Postat 16 april 2008 Japp, det blir de wrangoch en stor damm på baksidanDet är helt okey och fota på lörda Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 16 april 2008 Dela Postat 16 april 2008 lör närmar sig med stormsteg Är det någon som vill samåka från Malmö eller bli upplockade på vägen så tänkte jag köra c:a 15.30-16 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.