Gå till innehåll

Amazon akvarium


Hedengren

Rekommenderade inlägg

Är det någon som varit vid Amazon akvarium i Karlstad? Jag tänkte åka dit i morgon en sväng men blir osäker på vart det ligger.:smiley24:

På hemsidan står det: Karlstad, Bergvik Zakrisdals företagscentrum Z47

Är det vid bergvik köpcentrum, låter så på besöksaderessen tycker jag men jag hittar ingen på eniro.se :snurrig:

Tack på förhand//Hedengren

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som varit vid Amazon akvarium i Karlstad? Jag tänkte åka dit i morgon en sväng men blir osäker på vart det ligger.:smiley24:

På hemsidan står det: Karlstad, Bergvik Zakrisdals företagscentrum Z47

Är det vid bergvik köpcentrum, låter så på besöksaderessen tycker jag men jag hittar ingen på eniro.se :snurrig:

Tack på förhand//Hedengren

Varit där ett antal gånger,. kolla med honom först om han har något inne. sist jag var där för någonvecka sedan fanns typ bara 2-3 olika koraller o knappt nån fisk heller.

Man ska om man kommer från bergviksköpcentrum mot biltema, svänga av åt höger mot skoghall osv.

Sedan åka förbi infarten mot biltema, elgiganten osv på högerhand.

Sedan kommer efter en liten "skogsdel" en infart åt höger. Någon bilhandlare syns typ Peugot eller vad det är. Sväng upp där mot företagarcentrum har jag för mig det står. In genom grindarna och åk "rakt" den slingriga bilväg som är en liten bit tills man kommer fram till några byggnader. Typ där inne syns skyltarna till amazon akvarium. Iaf ner till vänster efter ena byggnaden där skogstyrelsen och samhall har sitt. Så ska man parkera och gå in i den stora porten längst till vänster inmot hörnet. Följa korridoren mot ljuset längst bort. förbi den fina bänken på högersida med kaffebryggaren och en tepåse som nog stått där vargång jag vart där senaste året :P. så är man framme :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja var där för en timme sedan o köpte 2 musslor , Det ligger inne på den gamla zakrisdalsfabrikens område , du kör in vid nya Peugeot,kör tills du kommer till en skylt som står amazon akvarium, tag vänster parkera bilen , finns en stor röddörr höger om parkeringen där.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...
  • 2 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...