Hedengren Postat 10 april 2008 Dela Postat 10 april 2008 Är det någon som varit vid Amazon akvarium i Karlstad? Jag tänkte åka dit i morgon en sväng men blir osäker på vart det ligger.På hemsidan står det: Karlstad, Bergvik Zakrisdals företagscentrum Z47Är det vid bergvik köpcentrum, låter så på besöksaderessen tycker jag men jag hittar ingen på eniro.se Tack på förhand//Hedengren Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 10 april 2008 Dela Postat 10 april 2008 Nej, det ligger inne på den gamla zakrisdalsfabrikens område. Jag har varit inne på området två gånger utan att hitta ingången. Så ring och bestäm tid. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Antisocial Postat 10 april 2008 Dela Postat 10 april 2008 Är det någon som varit vid Amazon akvarium i Karlstad? Jag tänkte åka dit i morgon en sväng men blir osäker på vart det ligger.På hemsidan står det: Karlstad, Bergvik Zakrisdals företagscentrum Z47Är det vid bergvik köpcentrum, låter så på besöksaderessen tycker jag men jag hittar ingen på eniro.se Tack på förhand//HedengrenVarit där ett antal gånger,. kolla med honom först om han har något inne. sist jag var där för någonvecka sedan fanns typ bara 2-3 olika koraller o knappt nån fisk heller.Man ska om man kommer från bergviksköpcentrum mot biltema, svänga av åt höger mot skoghall osv.Sedan åka förbi infarten mot biltema, elgiganten osv på högerhand.Sedan kommer efter en liten "skogsdel" en infart åt höger. Någon bilhandlare syns typ Peugot eller vad det är. Sväng upp där mot företagarcentrum har jag för mig det står. In genom grindarna och åk "rakt" den slingriga bilväg som är en liten bit tills man kommer fram till några byggnader. Typ där inne syns skyltarna till amazon akvarium. Iaf ner till vänster efter ena byggnaden där skogstyrelsen och samhall har sitt. Så ska man parkera och gå in i den stora porten längst till vänster inmot hörnet. Följa korridoren mot ljuset längst bort. förbi den fina bänken på högersida med kaffebryggaren och en tepåse som nog stått där vargång jag vart där senaste året . så är man framme Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Doris Postat 10 april 2008 Dela Postat 10 april 2008 ja var där för en timme sedan o köpte 2 musslor , Det ligger inne på den gamla zakrisdalsfabrikens område , du kör in vid nya Peugeot,kör tills du kommer till en skylt som står amazon akvarium, tag vänster parkera bilen , finns en stor röddörr höger om parkeringen där. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hedengren Postat 10 april 2008 Författare Dela Postat 10 april 2008 Tack för alla svaren. Jag får väl åka in och kolla vad han har hemma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 5 juli 2008 Dela Postat 5 juli 2008 Nån som vart där på sisstonde å sett om det finns nån saltvattensfisk inne. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 6 juli 2008 Dela Postat 6 juli 2008 Nån som vart där på sisstonde å sett om det finns nån saltvattensfisk inne.Jag har aldrig varit där, men kolla in denna.http://www.blocket.se/vi/16204222.htm?ca=13_s Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Antisocial Postat 6 juli 2008 Dela Postat 6 juli 2008 Jag har aldrig varit där, men kolla in denna.http://www.blocket.se/vi/16204222.htm?ca=13_sTyvärr brukar ej alltid det där stämma med vad han har hemmapå långa vägar, beror lite på när man kommer och när det senast var leverans dit. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MariaL Postat 6 juli 2008 Dela Postat 6 juli 2008 På lördagar måste man ringa först så han kan komma och låsa upp portarna, för industriområdet är låst på helgen...ta med hans mobilnummer och ring om du inte hittar. (Det är ganska krångligt att hitta.) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 9 maj 2011 Dela Postat 9 maj 2011 Finns denna butiken kvar? är det värt att dra förbi om man skall den vägen eller är det helt onödigt för en göteborgare som har tillgång till flera bra butiker? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.