_Manne_ Postat 25 oktober 2008 Författare Postat 25 oktober 2008 Ge inte upp Manne! Keep on .Du får iaf ta en bild på ditt nya inköp.det får ta den tid det behöver, ska precis köra zeon nu på heltid istället för 3+3 systemet.så jag räknar med att den kanske får lite bättre effekt nu då den kommer o gå på heltid.någon bild kommer ev senare.. ricorna får komma igång efter flytten först..mvh manne
amatören Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Skoj att du har börjat (sedan ett tag tillbaka) med zeovit. borde ju göra under i dit redan riktigt snygga kar.
_Manne_ Postat 7 november 2008 Författare Postat 7 november 2008 Skoj att du har börjat (sedan ett tag tillbaka) med zeovit. borde ju göra under i dit redan riktigt snygga kar.jag har sett några små förändringar nu efter ett antal veckor. har ganska högt fiskbestånd somreaktorn ska jobba emot så det tar väl sin tid.. men jag har tålamod i detta fallet.. mitt nitrat ligger runt 20 som det är nu så det dröjer säkert ett par veckor till innan resultatetverkligen börjar synas. mvh manne
amatören Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Har inte några tvivel om att du kommer få ett riktigt snyggt kar när zeoviten är i fullgång så säga.Det verkar ju som det ändå går ganska snabbat att få se synliga effekter med hög belastning.
_Manne_ Postat 7 november 2008 Författare Postat 7 november 2008 Har inte några tvivel om att du kommer få ett riktigt snyggt kar när zeoviten är i fullgång så säga.Det verkar ju som det ändå går ganska snabbat att få se synliga effekter med hög belastning.det får tiden utvisa.. ingen stress här inte.mvh manne
amatören Postat 13 november 2008 Postat 13 november 2008 har du nån bild på din patent på zeovit "burken"
_Manne_ Postat 14 november 2008 Författare Postat 14 november 2008 har du nån bild på din patent på zeovit "burken"https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showpost.php?p=261090&postcount=242i det inlägget ser du en liten del av extrabygget.. mer bild än så har jag inte nu.!mvh manne
_Manne_ Postat 14 november 2008 Författare Postat 14 november 2008 den 28e kommer närmredet är långt dit.. ännu.. :x:xmvh Manne
amatören Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 ja tiden går.... ser du några nya effekter med zeoviten?
Freddi Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 ja tiden går.... ser du några nya effekter med zeoviten?Tror det mest var tänkt till när hans/deras nya fraggar kommer!!!!
amatören Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Tror det mest var tänkt till när hans/deras nya fraggar kommer!!!!jo jag vet...ett konstanterande och en fråga.
_Manne_ Postat 14 november 2008 Författare Postat 14 november 2008 ja tiden går.... ser du några nya effekter med zeoviten?ang zeoviten så verkar det stå lite still, men jag kör på med vanlig dos ang preparaten, vill intehasta med zeon, jag kanske inte kommer i närheten av riktiga effekten på zeon pga min storabelastning när det gäller fisken.. men jag provar ändå..!mvh manne
_Manne_ Postat 14 november 2008 Författare Postat 14 november 2008 Tror det mest var tänkt till när hans/deras nya fraggar kommer!!!!ja man går ju i väntans tider.. mvh manne
amatören Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 läste i deras broschyr och där stod det att det tog 9 månader att få igång det på ett kar som har varit igång i 15 år ....så tar det nån månad för dig så...
_Manne_ Postat 14 november 2008 Författare Postat 14 november 2008 läste i deras broschyr och där stod det att det tog 9 månader att få igång det på ett kar som har varit igång i 15 år ....så tar det nån månad för dig så...det får ta den tid det tar.. inget meckande med doserna osv.. blir nog bra på lite sikt.. tålamod har man ju gott om mvh Manne
amatören Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 ja det har man ju.....nyttja det nu när du har kvar det. minska drastiskt när sömnen går ner!!
_Manne_ Postat 14 november 2008 Författare Postat 14 november 2008 Tja.här kommer lite bilder på gammalt o nytt. , Har hänt en del sen sista uppdateringen, tillkommiten del fisk o koraller.Kommer fler bilderMvh Manne
_Manne_ Postat 14 november 2008 Författare Postat 14 november 2008 Här kommer nästa bildserie.!Min Nya Ricordea Florrida Sten. 4 munnar på en o samma rica.Mina 2 musslor. , på derasa'n finns numera en fin tillväxtkant på skalet. Någon typ av rhodactis samt en hystrixKommer en serie tillMvh Manne
Laggeman Postat 14 november 2008 Postat 14 november 2008 Supernice! Jag vill ha en bild på dina clowner i anemonen.
_Manne_ Postat 14 november 2008 Författare Postat 14 november 2008 Här kommer sista serien för denna dag.Ett Par Clowner. "Amphiprion polymnus" i sin Carpet Anemon "Stichodactyla Haddoni"http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?c=15+27+147&pcatid=147&N=0http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?c=497+499+602&pcatid=602Första bilden här ser ni ett litet huvud på en sandvändare "Valencienna puellaris" , även därköpte jag ett par som gick fint tillsammans, dock har det blivit krig i mitt akvarie , min gamlasalarias jagar dom såfort han ser dom och även min ena kirurg jagar runt den ena av dom.så dom syns väldigt sällan som det är nu , men hoppas på att det rättar till sig. en halvtaskig helbild samt ett försök till närbild på en rödbenad eremit.Mvh Manne
_Manne_ Postat 14 november 2008 Författare Postat 14 november 2008 Supernice! Jag vill ha en bild på dina clowner i anemonen. Jobbade på det.. blev 3 serier med bilder denna gång, så håll till godo.alla bilderna får fritt användas i artregistret mm.mvh manne
_Manne_ Postat 14 november 2008 Författare Postat 14 november 2008 snygg helhets bild....Tackar jonas.!
Rekommenderade inlägg