Gå till innehåll

Mannes Projekt 600L Salt


_Manne_

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ser mycket bra ut Manne

Tackar! Bechen

Inget att gnälla på manne. Som vanligt super bilder.

Det jobbas på dom ständigt :) men kul är det.

fina bilder:)

Tackar Crille.. och för infon ang kalkalgerna, mysteriet bör ju vara löst.

Tjusiga bilder!

Kul att se folks trådar med mycket bilder!

Tackar sillen, jag gillar själv när andra kämpar med sina trådar/bilder så man får ju ge tillbaka också

Fina bilder, runda och välmående fiskar, tittar man på bild nr 5 så verkar det inte vara så lite kalkalger.

Har du låg näring i karet drar sig kalkalgerna undan också inte bara tråkalgerna tyvärr.

just på den bilden ser det bra ut faktiskt men har en del kala fläckar där min "röda" bakgrund syns lite istället för fina kalkalger. som jag gärna hade haft på hela bakgrunden.

mvh Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dom där clownerna - är det jättarna vi kollade på? Eller köpte du mindre?

Det är Jättarna som vi såg.. jag bokade dom någon dag senare och tog lite ledigt från jobbet och körde ner mitt i veckan , då 'han' inte vill hålla dom bokade. så det var bara att rulla 20mil med bilen en kväll för att få bamsingarna. och skitbra blev det.. dom kollade runt i hela karet när dom kom i efter inkoppningen, sen första kvällen när belysningen började släckas ner så simmade dom rakt in i min haddoni o la sig.. vilken syn.. helt underbart att se.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är Jättarna som vi såg.. jag bokade dom någon dag senare och tog lite ledigt från jobbet och körde ner mitt i veckan , då 'han' inte vill hålla dom bokade. så det var bara att rulla 20mil med bilen en kväll för att få bamsingarna. och skitbra blev det.. dom kollade runt i hela karet när dom kom i efter inkoppningen, sen första kvällen när belysningen började släckas ner så simmade dom rakt in i min haddoni o la sig.. vilken syn.. helt underbart att se.

mvh manne

Kul!

men susanne kanske blev besviken?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Måste berätta

Jag köpte 2 st sandvändare förra helgen och sett att dom har blivit jagade av min salarias och en av dom har också blivit jagad av en kirurg, så denne sandvändare har haft det ganska jobbigt en tid.. men så idag har det hänt något.. susse såg att dom träffade på varandra idag för första gången vad vi vet.. dom gapade på varandra lite men sen lugna det ner sig och nu är dom bästisar och simmar sida vid sida runt i sina hålor.

post-3404-14468916348294_thumb.jpg

sen kommer två bilder till, en på en knappsten och sist en favorit i akvariet. min Flame.

post-3404-14468916347888_thumb.jpg

Mvh Manne

post-3404-1446891634766_thumb.jpg

post-3404-14468916348089_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

vilka härliga knappar. Din dvärg kejsare är så jäkla häftig!!!

att lyckas få en klockren bild på dvärg kejsaren verkar omöjligt.. den blir alltid lite dimmig

på foto'na , precis som kameran inte lyckas focosera på honom..

kanpparna är kanon fina, fast kortet blev riktigt bra när man höjde iso talet på kameran lite.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade lite gamla bilder på korallerna som man inköpt över tiden..

Fick se denna Calendrium bild tagen för knappt sju månader sen.. 08-05-04

post-3404-14468916357518_thumb.jpg

Idag 08-11-23 ser den ut såhär..

post-3404-14468916357742_thumb.jpg

Den har växt lite,, kanske någon cm.. Snacka om att man blir hemmablind..

man tycker själv att den sett likadan ut hela tiden man haft den, men inte helt sant denna gången

men kul var det.. man får lite flashbacks när man spanar in någon gammal bild.

mvh Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

riktigt snygga bilder....ser du nån effekt av zeoviten?? ser ut som det är väldigt klart vatten!!!

färgerna är skarpare live så att säga,, men om jag kan härleda det till Zeon vet jag inte ännu

om det nu är dessa bilderna du menar..

Ser bra ut Manne.

Tackar syd.. man gör ju sitt bästa..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...