_Manne_ Postat 2 september 2011 Författare Postat 2 september 2011 Är trångt.. Men man vill ju alltid få i lite till. Alltid roligt med något nytt i korallväg..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
hansson_1985 Postat 2 september 2011 Postat 2 september 2011 Ser riktigt snyggt ut! Nu vill vi ju se en hel bild med bra kvalité!
Andy88 Postat 2 september 2011 Postat 2 september 2011 Bra kvalitet är aldrig fel men som tur är så bor man ju nära och kan kolla live. Hur ser helgen ut för ett besök Manne? /André
_Manne_ Postat 3 september 2011 Författare Postat 3 september 2011 Ska se till o ta en bild senare idag om tiden finns. Andy, vi kan höras.. Sambon jobbar idag så jag har två kids o hantera på heltid, så kanske framåt kvällen isf. Annars får vi ta det senare en dag.Mvh Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Andy88 Postat 3 september 2011 Postat 3 september 2011 Ska se till o ta en bild senare idag om tiden finns. Andy, vi kan höras.. Sambon jobbar idag så jag har två kids o hantera på heltid, så kanske framåt kvällen isf. Annars får vi ta det senare en dag.Mvh Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkSå kan de vara. Men hör av mig senare ikväll./André
_Manne_ Postat 3 september 2011 Författare Postat 3 september 2011 Gott.. Vi hörs senare då. Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Ricke Postat 4 september 2011 Postat 4 september 2011 tack för titten idag Manne Ditt kar var onekligen välfyllt o snyggt. Du behöver ett större kar helt klart Tack för de stora fraggarna oxå
Andy88 Postat 4 september 2011 Postat 4 september 2011 Tackar för besöket idag. Blev riktigt bra med diy led'en. /André
_Manne_ Postat 5 september 2011 Författare Postat 5 september 2011 tack för titten idag Manne Ditt kar var onekligen välfyllt o snyggt. Du behöver ett större kar helt klart Tack för de stora fraggarna oxå Bara kul o träffas Ricke. Hoppas nu dina fraggar du fick med dig trivs o vill växa till sig som hos mig. Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
_Manne_ Postat 5 september 2011 Författare Postat 5 september 2011 Tackar för besöket idag. Blev riktigt bra med diy led'en. /AndréKan bara hålla med , gillar mitt ljuse skarpt.. Tycker det blev riktigt bra. Trevligt o träffas som vanligt. Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
_Manne_ Postat 6 september 2011 Författare Postat 6 september 2011 Senaste:Detta kar kommer att läggas ner till förmån av ett annat kar som ska byggas. Är det någon som är sugen på ett Rena Möbelkar på 600liter så hör av er.Nästa projekt Återkommer jag till i en ny tråd senare.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Guest Mickius Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Någon hint om de bli större eller mindre? ---- Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
_Manne_ Postat 6 september 2011 Författare Postat 6 september 2011 Något hundratal liter större. Dock blir framrutan mindre..Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Guest Mickius Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Lite åt kubhållet alltså? ---- Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
_Manne_ Postat 7 september 2011 Författare Postat 7 september 2011 Yttermått ger 742,5 liter på själva karet, sen lite sump mm under. Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Andy88 Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Såg att dina acros åker nu. Ska de bort helt och hållet eller? /André
_Manne_ Postat 8 september 2011 Författare Postat 8 september 2011 Såg att dina acros åker nu. Ska de bort helt och hållet eller? /AndréNae, vill absolut inte göra av med dom helt. Dock fragga bort ett antal delar nu omg.Städade båda vortecharna bara minuter innan den stora bara dök ner.. Helt omöjligt att få den på plats igen , väger mycket även i vattnet.Nu hänger den i buntband för att inte rasa ner allt annat också.Mvh ManneSent from my iPhone using Tapatalk
Andy88 Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Nae, vill absolut inte göra av med dom helt. Dock fragga bort ett antal delar nu omg.Städade båda vortecharna bara minuter innan den stora bara dök ner.. Helt omöjligt att få den på plats igen , väger mycket även i vattnet.Nu hänger den i buntband för att inte rasa ner allt annat också.Mvh ManneSent from my iPhone using TapatalkOkej! Men då får du kanske lite mer yta till annat skoj. Tråkigt att den lossnade iaf./André
_Manne_ Postat 8 september 2011 Författare Postat 8 september 2011 Okej! Men då får du kanske lite mer yta till annat skoj. Tråkigt att den lossnade iaf./AndréFår väl se när jag fått iväg lite fraggar , Confusa montin som är under den bruna blir säkert glad med mer ljuse om man glesar av lite över den.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Andy88 Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Tror de kommer bli kanon med en liten rensning på båda dem. Men visst, du ska ju byta upp dig till större kar men ändå. /André
_Manne_ Postat 8 september 2011 Författare Postat 8 september 2011 Visst ska det bli bra sen, men det lär bli fyllt omg. När väl tiden är inne för det.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Andy88 Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Ja precis. Kommer bli kul att följa iaf. /André
_Manne_ Postat 11 september 2011 Författare Postat 11 september 2011 Kvällens nöje, ett VB på 100 liter är gjort.. Kanske det sista ev.. Får se när nästa projekt kommer igång.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
_Manne_ Postat 19 september 2011 Författare Postat 19 september 2011 Ett litet inköp är gjort.Bilden är knappt ok, fotat med ipaden.Nu till stora frågetecknet.. Försäljaren plockade upp musslan ur karet, den satt i Bottenglaset då , när jag kom hem så låg byssalmusklen/trådarna löst i påsen... Dvs musslan har släppt en fot i princip. , tog kontakt med butiken som informerade att det hade aldrig hänt innan någonsin, fick ok att returnera musslan dagen efter.. Dvs idag.. Dock när jag kom hem från jobbet och skulle påbörja jobbet att plocka upp musslan ur karet så faktiskt nog så sitter den fast, provade bara lite löst att rucka på den, men nej, på något sätt så sitter den.Vad tror ni? Bygger den en ny fot eller kommer den o tyna bort/dö ? Pga av detta Mvh Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk
a.nilson Postat 19 september 2011 Postat 19 september 2011 Inga problem. Har råkat ut för samma sak några gånger.
Rekommenderade inlägg