_Manne_ Postat 10 november 2008 Dela Postat 10 november 2008 ser riktigt bra ut bengan, får snart hälsa på dig igen.!mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 10 november 2008 Dela Postat 10 november 2008 Riktigt snygg bengan......lätt ett kar man skulle vilja se live Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest saltishenke Postat 10 november 2008 Dela Postat 10 november 2008 Vart köpte du dom sandgrävande snäckorna ? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 12 november 2008 Författare Dela Postat 12 november 2008 Manne och Jonas: Det lutar väl snart mot att ha en träff här igen.Henrik: Snäckorna köpte jag i Kungsbacka hos Ted.Jag har fått en liten "muräna" i karet. Min lille blennid gapar stort och hotfullt så fort någon fisk kommer för nära hans håla. Jag satt med kameran idag och försökte få en bild på beteendet, men lyckades inte få en bra bild. Här kommer den bästa iaf. Är det någon som vet vad det är för någon sorts bennid får ni gärna skriva det. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Malmö Postat 12 november 2008 Dela Postat 12 november 2008 Satan vilken cool blennid!Och din Galaxea var riktigt fin redan när jag var nere och kollade. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest saltishenke Postat 12 november 2008 Dela Postat 12 november 2008 Hahahahaha ja du behöver ju inte vara rädd om fingrarna !! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Malmö Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 Är det inte lite likt Emblemaria pandionis - har den en sån jättefena också? Blenniden alltså...http://chemistry.csudh.edu/faculty/jim/cozumelaug06small/blenny3.jpg Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 22 november 2008 Författare Dela Postat 22 november 2008 Det var väldigt likt Mattias! Tack så mycket!Jag har lite bilder som jag tagit och det är alltid kul att dela med sig.Ett försök att ta fota uppifrån, märkligt beteende från min fungia, blenniden ute och solar sig."ogräs" som dyker upp lite här och var i burken.Närbild på en acropra, närbild på blennid 1, närbild på blennid2närbid på Calustrea, närbild på fungian, närbild på min tricolor Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 november 2008 Dela Postat 22 november 2008 FIna bilder bengan.! kul att allt rullar på bra nu..!mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Syd Postat 22 november 2008 Dela Postat 22 november 2008 Fina bilder Bengan, så snyggt det är med svart bakgrund Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Malmö Postat 22 november 2008 Dela Postat 22 november 2008 Fint!Märkligt och märkligt - han var väl hungrig, fungian? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 22 november 2008 Författare Dela Postat 22 november 2008 Fina bilder Bengan, så snyggt det är med svart bakgrund Bakgrunden var svart för att det var mörkt ute den morgonen jag tog bilden. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 22 november 2008 Dela Postat 22 november 2008 Läckra bilder Bengan !!!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 26 november 2008 Författare Dela Postat 26 november 2008 Tack Freddie! Fick en närbild på min puellaris idag som jag blev riktigt nöjd med. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 november 2008 Dela Postat 26 november 2008 skarp bild på firren. lyckat shot..mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 29 november 2008 Författare Dela Postat 29 november 2008 Dagens close up's! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 29 november 2008 Dela Postat 29 november 2008 Läckert Bengan !!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 1 december 2008 Dela Postat 1 december 2008 Fina fisken! HAr du någon helbild på karet nu eller någon jämför-bild så här nu när du har fått ordning på karet? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 1 december 2008 Författare Dela Postat 1 december 2008 Här kommer helbilder.... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Syd Postat 1 december 2008 Dela Postat 1 december 2008 Sluta fega nu Bengan upp med en bild så vi som har för långt till träffen får se hela härligheten!PS fina bilder igen. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 5 december 2008 Dela Postat 5 december 2008 Ser väldans bra ut bengan.. får snart kräva tillbaka en fragg sen av dig.. mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest saltishenke Postat 5 december 2008 Dela Postat 5 december 2008 Tjock och fin doris Bengan trevligt att se !! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 5 december 2008 Författare Dela Postat 5 december 2008 Tack så mycket! Nån fragg ska det snart kunna bli Manne. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 5 december 2008 Dela Postat 5 december 2008 skitsnyggt bengan:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 5 december 2008 Författare Dela Postat 5 december 2008 skitsnyggt bengan:)Tack så mycket! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg