_Manne_ Postat 12 januari 2009 Dela Postat 12 januari 2009 ser trångt ut bengan.. jag har lite plats om du behöver , nae skämt o sido , vackra koraller bengan!mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 15 januari 2009 Författare Dela Postat 15 januari 2009 Satt och kikade på lite gamla bilder och hittade några på koraller som växt till sig lite. Bilderna visar hur korallerna växt på ca 6 månader. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltishenke Postat 15 januari 2009 Dela Postat 15 januari 2009 Tar sig ser jag trevligt bengan ! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 15 januari 2009 Dela Postat 15 januari 2009 skaplig tillväxt på 6mån tkr jag ser ut som dom trivs alldeles kanon =) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 17 januari 2009 Författare Dela Postat 17 januari 2009 Här är en korall som jag tycker blir snyggare när den är hungrig. En av favoriterna i karet. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 17 januari 2009 Dela Postat 17 januari 2009 Grymt läcker ! Lobophyllia? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 17 januari 2009 Dela Postat 17 januari 2009 Läckert kar du har fått till nu!! Snygga färger på alla koraller Vad gav du för hjärnan?? är själv sugen på en liknande. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 januari 2009 Dela Postat 17 januari 2009 Här är en korall som jag tycker blir snyggare när den är hungrig. En av favoriterna i karet. [ATTACH]29485[/ATTACH]ser ut som att du hittar först till alla ögonstenar i försäljningskaren.mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 17 januari 2009 Författare Dela Postat 17 januari 2009 Grymt läcker ! Lobophyllia?Jag tror det är en Lobophyllia.Läckert kar du har fått till nu!! Snygga färger på alla koraller Vad gav du för hjärnan?? är själv sugen på en liknande.Tack! Jag köpte den billigt typ 300:- ,i kristianstad för några månader sedan.ser ut som att du hittar först till alla ögonstenar i försäljningskaren.mvh manneOm det bara hade varit så väl. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 17 januari 2009 Dela Postat 17 januari 2009 Läcker korall Bengan !! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 18 januari 2009 Författare Dela Postat 18 januari 2009 Karet har fått två små nya invånare och en som har flyttat ut. Min Heliofungia bor numera i Hässleholm och in har det flyttat två små bangaiier. Tog två foton, ett närbild och ett för att ni ska förstå hur små de är. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 Karet har fått två små nya invånare och en som har flyttat ut. Min Heliofungia bor numera i Hässleholm och in har det flyttat två små bangaiier. Tog två foton, ett närbild och ett för att ni ska förstå hur små de är. [ATTACH]29508[/ATTACH][ATTACH]29509[/ATTACH]Hallå Där Bengan nu är du ute och reser !!!!!!!Din Heliofungia finns inte alls i Hässleholm, den finns i metropolen Finja !!!Att du inte skäms att kalla Finja för Hässleholm !! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 18 januari 2009 Författare Dela Postat 18 januari 2009 My bad Freddi! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 hallo.. blanda nu inte in finja i hässleholm.. en ynklig liten förort.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 hallo.. blanda nu inte in finja i hässleholm.. en ynklig liten förort..Vadå liten ???Finja socken är större till ytan än Hässleholm så det så !!!Alltså är Hässleholm förort till FINJA !! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 19 januari 2009 Författare Dela Postat 19 januari 2009 Finja eller Hässleholm det är en skillnad som blöt eller våt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 19 januari 2009 Dela Postat 19 januari 2009 Finja eller Hässleholm det är en skillnad som blöt eller våt. Nja nästan eller mer som lite lätt fuktig och dyngsur!!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 20 januari 2009 Författare Dela Postat 20 januari 2009 Någon som vet vad detta kan vara för acropora? Jag fick den som en brun fragg och den har börjat färga om till lila och ljusgrön. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 20 januari 2009 Dela Postat 20 januari 2009 Svårt när den inte färgat ut fullt men jag tippar på en A.nana. http://www.zeovit.com/miscpics/nana.jpg Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 21 januari 2009 Författare Dela Postat 21 januari 2009 Tack för svaret Ted! Kan ju hoppas att det är en A.Nana för den är snygg.Jag har för första gången sedan jag började med ZEOvit sett resultat efter dosering av Zeospur2. När belysningen gick igång för en stund sedan syntes det tydligt att alla koraller blivit ljusare i färgerna. Ska bli spännande att se vad som händer de kommande 24h. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 21 januari 2009 Författare Dela Postat 21 januari 2009 Här är några helbilder över karet, hoppas det syns hur ljust allting blivit.Höger sidaGavelVänster sida Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 21 januari 2009 Dela Postat 21 januari 2009 Snuggt Bengan men det visste jag ju innan för jag var ju hos dig i söndags och kollade!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 21 januari 2009 Dela Postat 21 januari 2009 Är det bara jag eller är anemonen lite blek den också?Ser fint ut för övrigt! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 21 januari 2009 Författare Dela Postat 21 januari 2009 Du har rätt Lagge, anemonen är lite blek. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 21 januari 2009 Dela Postat 21 januari 2009 bäst du gör av med den snabbt mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg