Johan2x Postat 12 augusti 2009 Postat 12 augusti 2009 Jag hoppas jag kan få sålt allt snabbt nu, tungt att titta på karet nu när man vet att det ska försvinna. Tycker det är konstigt att inte fler är sugna på fina koraller.Hej BenganLider med dig. Hade gärna kommit ner och handlat lite men tyvärr är mitt nano ingen dirket lyft för dina koraller, samt att mitt stora akvarie slängde jag i salt igår så det blir för tidigt tyvärr. Lycka till/Johan
Ragman Postat 12 augusti 2009 Postat 12 augusti 2009 får se om jag hinner komma ner i helgen isf kanske jag e sugen på någon korall
Bengan Postat 13 augusti 2009 Författare Postat 13 augusti 2009 Tack Johan! Det går att skaffa nytt försöker jag intala mig. Bara hör av dig Ragman om du är sugen på koraller.
Bengan Postat 14 augusti 2009 Författare Postat 14 augusti 2009 Ska bli kul att se om denna tråd får fira 20000 visningar innan karet är sålt.Lägger upp en bild på kvarvarande koraller senare idag.
Bengan Postat 14 augusti 2009 Författare Postat 14 augusti 2009 Gick förbi karet och såg snäckorna förbereda sig för en orgie. Det tog inte långtid innan alla deltog i orgien.Initiativtagaren!De som inte hittade platser högt upp på stenar satte sig vid vattenytan.Här ser man varför vattnet blir grumligt.Sist, en bild på hur grumligt vattnet blir.
Ricke Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Alltså varför har ingen köpt din fina hjärnkorall och sin rosa/lila fungia?om du har de kvar när jag beger mej ut på en road tripp nu på semestern kanske jag köper dem.
Bengan Postat 14 augusti 2009 Författare Postat 14 augusti 2009 Finns de kvar Ricke så är du välkommen!
Freddi Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Gick förbi karet och såg snäckorna förbereda sig för en orgie. Det tog inte långtid innan alla deltog i orgien.Hmm Bengan, inkluderar det dig också?????
Bengan Postat 14 augusti 2009 Författare Postat 14 augusti 2009 Inte speciellt konstigt väl? Jag älskar ju mitt kar!
Bengan Postat 14 augusti 2009 Författare Postat 14 augusti 2009 Snäckorna fick inte nog förra gången idag, så de är igång nu igen. Nu gör de karet helt grumligt igen. Började så fort ljuset släcktes, kanske blyga snäckor som inte vill ha publik?God Natt!
Bengan Postat 15 augusti 2009 Författare Postat 15 augusti 2009 Bilder på några av de koraller som finns kvar, långt ifrån alla.
amatören Postat 15 augusti 2009 Postat 15 augusti 2009 he he he jag bara undrade....är jäkligt sugen på den men i mitt fall är det nog dumt att köpa den.....har ju idolen i mitt kar. +kommer satsa på kejsare i det nya...men den är fin.
Ricke Postat 15 augusti 2009 Postat 15 augusti 2009 Det lär ju vara först till kvarn så du lär hinna före mej ändå Snygga bilder Bengan!
amatören Postat 15 augusti 2009 Postat 15 augusti 2009 tror jag inte....skall fixa karet först innan fler inköp....+ du var ju faktiskt förre mig.
Bengan Postat 15 augusti 2009 Författare Postat 15 augusti 2009 Först till kvarn så att säga. Den finns kvar för den som vill köpa den.
Bengan Postat 18 augusti 2009 Författare Postat 18 augusti 2009 Ska bli kul idag och komma hem till Anders och se hans bläckfisk. Jag ska ta med mig kameran och försöka få några bra bilder på den. Sitter här nu och väntar på att några ska komma och kolla på karet och stenen.
Ricke Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 jag kan komma först den 31 augusti om allt går som det ska och om du har nått kul kvar då
Bengan Postat 18 augusti 2009 Författare Postat 18 augusti 2009 jag kan komma först den 31 augusti om allt går som det ska och om du har nått kul kvar då Något finns det alltid kvar!
Bengan Postat 18 augusti 2009 Författare Postat 18 augusti 2009 Ska bli kul idag och komma hem till Anders och se hans bläckfisk. Jag ska ta med mig kameran och försöka få några bra bilder på den. Sitter här nu och väntar på att några ska komma och kolla på karet och stenen.Nu inser man hur förvirrad man är: trodde det var onsdag idag. Kunde suttit här och väntat förgäves.
Bengan Postat 21 augusti 2009 Författare Postat 21 augusti 2009 Det verkar som om jag får behålla alla mina koraller. Ingen verkar intresserad av att köpa fina koraller. Det som inte blir sålt kommer att fraggas ner till småfraggar och det som inte går att fragga vet jag vad jag ska göra med.Trist, men vad ska man göra.
Ocikatten Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Tror många är intresserade av fina koraller men lönen skall tyvärr räcka till så mycket mer också.
Ricke Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Tror du tjänar mer på att fragga ner det som går men du behöver ju inte göra för små fraggar
Henric Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Du ha jättefina koraller, men det är lite långt att åka till Ystad för mig. Typ 45 mil. Om du kommer att dela dom + att du kan skicka dom så kommer nog intresset att öka.//Henric
Rekommenderade inlägg