Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Jag hoppas jag kan få sålt allt snabbt nu, tungt att titta på karet nu när man vet att det ska försvinna. Tycker det är konstigt att inte fler är sugna på fina koraller.:snurrig:

Hej Bengan

Lider med dig. Hade gärna kommit ner och handlat lite men tyvärr är mitt nano ingen dirket lyft för dina koraller, samt att mitt stora akvarie slängde jag i salt igår så det blir för tidigt tyvärr.

Lycka till

/Johan

• Svar 556
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Ska bli kul att se om denna tråd får fira 20000 visningar innan karet är sålt.

Lägger upp en bild på kvarvarande koraller senare idag.:)

Postat

Gick förbi karet och såg snäckorna förbereda sig för en orgie. Det tog inte långtid innan alla deltog i orgien.:skrattar:

post-2976-14468917752887_thumb.jpg

Initiativtagaren!

post-2976-14468917752672_thumb.jpg

De som inte hittade platser högt upp på stenar satte sig vid vattenytan.

post-2976-14468917753093_thumb.jpg

Här ser man varför vattnet blir grumligt.

post-2976-14468917753293_thumb.jpg

Sist, en bild på hur grumligt vattnet blir.

Postat

Alltså varför har ingen köpt din fina hjärnkorall och sin rosa/lila fungia?

om du har de kvar när jag beger mej ut på en road tripp nu på semestern kanske jag köper dem.

Postat

Gick förbi karet och såg snäckorna förbereda sig för en orgie. Det tog inte långtid innan alla deltog i orgien.:skrattar:

Hmm Bengan, inkluderar det dig också?????-skrattar hysteriskt

Postat

Snäckorna fick inte nog förra gången idag, så de är igång nu igen. Nu gör de karet helt grumligt igen. Började så fort ljuset släcktes, kanske blyga snäckor som inte vill ha publik?;)

God Natt!

Postat

he he he jag bara undrade....är jäkligt sugen på den men i mitt fall är det nog dumt att köpa den.....har ju idolen i mitt kar. +kommer satsa på kejsare i det nya...men den är fin.

Postat

Ska bli kul idag och komma hem till Anders och se hans bläckfisk. Jag ska ta med mig kameran och försöka få några bra bilder på den.

Sitter här nu och väntar på att några ska komma och kolla på karet och stenen.;)

Postat
Ska bli kul idag och komma hem till Anders och se hans bläckfisk. Jag ska ta med mig kameran och försöka få några bra bilder på den.

Sitter här nu och väntar på att några ska komma och kolla på karet och stenen.;)

Nu inser man hur förvirrad man är: trodde det var onsdag idag. Kunde suttit här och väntat förgäves. -skrattar hysteriskt

Postat

Det verkar som om jag får behålla alla mina koraller. Ingen verkar intresserad av att köpa fina koraller. Det som inte blir sålt kommer att fraggas ner till småfraggar och det som inte går att fragga vet jag vad jag ska göra med.

Trist, men vad ska man göra.

Postat

Du ha jättefina koraller, men det är lite långt att åka till Ystad för mig. Typ 45 mil. Om du kommer att dela dom + att du kan skicka dom så kommer nog intresset att öka.

//Henric

• Skapa Ny...