Gå till innehåll

Om ni bara fick äga en...


Arcticreef

Rekommenderade inlägg

The complete illustrated breeder's guide to marine aquarium fishes.

Den tar upp det grundläggande om akvarium och hur de sköts. Den tar upp hur man föder upp levande föda till fiskarna och den tar defenitivt upp det intressantaste ur min synvinkel med vår hobby, få sakerna vi har i våra akvarium att föröka sig och därefter ta hand om ynglen.

Mvh Hellman

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

The complete illustrated breeder's guide to marine aquarium fishes.

Den tar upp det grundläggande om akvarium och hur de sköts. Den tar upp hur man föder upp levande föda till fiskarna och den tar defenitivt upp det intressantaste ur min synvinkel med vår hobby, få sakerna vi har i våra akvarium att föröka sig och därefter ta hand om ynglen.

Mvh Hellman

Den är bra särskillt avdelningen om biologisk filtrering :)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

bok om saltvattensakvaristik, vilken skulle då det vara?

Min val hade blivit Sprung & Delbeek nr 3 som jag tycker tar upp det mesta man behöver kunna.

"cellbiologi för saltvattensakvarister" av Jonas Roman.....;)

...skoja bara...de förstod ni va..??:)

/Jonas

PS: imorgon kommer skriften ut!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle inte våga köpa någon bok alls i så fall. För tänk om det kommer ut en ny och bättre bok och man inte kan köpa den för att man redan har den. Jag har litet drygt en meter saltböcker och kan inte ens välja ut de 8 jag skulle spara om jag var tvungen att slänga resten. Och nu kommer snart del fyra av Scott Michaels serie om fiskar...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...