Arcticreef Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 bok om saltvattensakvaristik, vilken skulle då det vara?Min val hade blivit Sprung & Delbeek nr 3 som jag tycker tar upp det mesta man behöver kunna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hellman Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 The complete illustrated breeder's guide to marine aquarium fishes.Den tar upp det grundläggande om akvarium och hur de sköts. Den tar upp hur man föder upp levande föda till fiskarna och den tar defenitivt upp det intressantaste ur min synvinkel med vår hobby, få sakerna vi har i våra akvarium att föröka sig och därefter ta hand om ynglen.Mvh Hellman Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 The complete illustrated breeder's guide to marine aquarium fishes.Den tar upp det grundläggande om akvarium och hur de sköts. Den tar upp hur man föder upp levande föda till fiskarna och den tar defenitivt upp det intressantaste ur min synvinkel med vår hobby, få sakerna vi har i våra akvarium att föröka sig och därefter ta hand om ynglen.Mvh HellmanDen är bra särskillt avdelningen om biologisk filtrering MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 En snabb sökning ger beskeded att man kan köpa den för $57. Bra pris med tanke på dagens kurser. Någon som vet vart man hittar den i Sverige till hyggligt pris? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 Bokus tror jag att jag köpte min på - något över 300 spänn om jag kommer ihåg rätt - vilket jag troligtvis inte gör MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 bok om saltvattensakvaristik, vilken skulle då det vara?Min val hade blivit Sprung & Delbeek nr 3 som jag tycker tar upp det mesta man behöver kunna."cellbiologi för saltvattensakvarister" av Jonas Roman........skoja bara...de förstod ni va..??/JonasPS: imorgon kommer skriften ut! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 bok om saltvattensakvaristik, vilken skulle då det vara?Min val hade blivit Sprung & Delbeek nr 3 som jag tycker tar upp det mesta man behöver kunna.Jag har den inte själv men jag håller med! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 Jag skulle inte våga köpa någon bok alls i så fall. För tänk om det kommer ut en ny och bättre bok och man inte kan köpa den för att man redan har den. Jag har litet drygt en meter saltböcker och kan inte ens välja ut de 8 jag skulle spara om jag var tvungen att slänga resten. Och nu kommer snart del fyra av Scott Michaels serie om fiskar... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 bok om saltvattensakvaristik, vilken skulle då det vara?Min val hade blivit Sprung & Delbeek nr 3 som jag tycker tar upp det mesta man behöver kunna.Den är min favorit också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 29 april 2008 Dela Postat 29 april 2008 Och nu kommer snart del fyra av Scott Michaels serie om fiskar...Den väntar jag med spänning på, har alla de andra och är mycket nöjd med dem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatriksS Postat 30 april 2008 Dela Postat 30 april 2008 "cellbiologi för saltvattensakvarister" av Jonas Roman........skoja bara...de förstod ni va..??/JonasPS: imorgon kommer skriften ut!Haha, the one and only, va?! Skall bli intressant att se. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.