Gå till innehåll

Raderat artikel???


wrang

Rekommenderade inlägg

Moderator's upplysning:
mod.gifArtikeln är, i varje fall tillfälligt, bortplockad efter en överenskommelse mellan artikelförfattaren och oss. I normala fall är publicerat material att betrakta som permanent publicerat (det gäller både artiklar, inlägg och bilder). Saltvattensguiden fungerar i det avseendet som vilket annan nättidning som helst som lyder under publiceringsrättsliga principer, och copyrighträttigheterna ligger alltid kvar hos upphovsmannen för bilder mm. På grund av olika omständigheter som jag besparar er från, har vi dock gjort överenskommelsen att för tillfället inte längre publicera artikeln. Överenskommelsen har varit driven av artikelförfattaren själv.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det något jag inte förstår här. Jonas vill inte att hans PDF sprids, men det gäller bara spridning via forumet? Jag måste ha missat något, men det ser ut som om han själv aktivt sprider PDF'en fortfarande, så det ända resultatet det får att inte längre sprida den via forumet är att folk inte vet vilket som är senaste versionen, och om de har den. Strålande.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...