Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

• Svar 119
  • Visningar 13,8k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
  • Författare

Hehe jupp det är ju det finns ju inte så mycket att ta bilder på men jag får la ta på det jag har..

Men detta får bli i morgon om orken finns..

Postat
  • Författare

Nya mätningar gjorde ett 10L VB igår för det var massa skit på botten

Salt 1,026

Kh 7,4 holler på att buffra det nu

Po4 0

No3 0-2

Mg 1440

Ca 430

Postat
  • Författare

Funderar på att skaffa någon mer firre men frågan är då vad..

Har idag 1st imperator 2st tomatclowner och 1st scopas..

Eller så gör jag av mig med scopasen och clownerna men frågan vad ska man då ha??

Någon som har någon idè..

Postat

Med tanke på storleken på akvariet så kanske en goby och pistolräka vara något? :-)

Postat
Med tanke på storleken på akvariet så kanske en goby och pistolräka vara något? :-)

Tja det går väl lika bra som att ha en fisk som blir 50-60 cm i ett 270 liters akvarium (tror jag)

MVH Lasse

Postat
  • Författare

Akvariet är inte 112 det är ett deltec på 225L har inte orkat att göra en ny tråd om det.. Så har ni några idèr på vad för fisk man kan stoppa i nu då??

Och jag har inte någon sand i så detta kar är ett BB kar så nu fick jag la med allt..

Postat
Akvariet är inte 112 det är ett deltec på 225L har inte orkat att göra en ny tråd om det.. Så har ni några idèr på vad för fisk man kan stoppa i nu då??

Och jag har inte någon sand i så detta kar är ett BB kar så nu fick jag la med allt..

Mitt inlägg var inte riktat mot dig DreamMaster men Milk som fösökte vara ironisk har själv en fisk som blir mellan 50 och 60 cm i sitt kar på 270 liter så jag tyckte nog att han kunde spara lite på ironin.

MVH Lasse

Postat
  • Författare
Mitt inlägg var inte riktat mot dig DreamMaster men Milk som fösökte vara ironisk har själv en fisk som blir mellan 50 och 60 cm i sitt kar på 270 liter så jag tyckte nog att han kunde spara lite på ironin.

MVH Lasse

Jo jag förstog detta.. Jag skrev bara för att han kanske inte visste storlek på karet..

• 1 månad senare...
Postat
  • Författare

En liten bild det var ju ett tag sen man skrev här

20091018427filtered.jpg

Funderar på att slänga i sand men vet inte om jag ska göra detta..

Postat
  • Författare

Nu är det så här att jag har hitta en grabba i karet och skulle villja ha hjälp med ID på den.. Sorry för det kassa kortet hoppas ni kan se..

krabba.jpg

Postat

Paractea Monodi, "Terminator Crab"

Letar efter fler sådanna till mitt kar :-)

Postat

Paractaea Monodi är en lurig krabba äter både på gott och ont så håll under uppsikt.

Postat
  • Författare
Paractaea Monodi är en lurig krabba äter både på gott och ont så håll under uppsikt.

Ok läste att den kan äta musslor då kanske det är den lille saten som åt upp min..

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.