Jurgonh Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Men dra åt helvete vilket kar!! Skulle man vilja se live nån gång =) Citera
Keek Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 sushi tykte det fattades lite fiskar ;PNotera bild 10 tv avstängd säg mig hur ofta man har en sådan folksamling hemma och tv´n är avstängd.Skulle jag inte bo så förbaskat fel (Norrland) så skulle jag med svängt förbi.Kanonkar!!!PS.Glömde ta kort på kärnkraftverket utanför som försörjer karet med el.http://www.oeresundsbron.com/db/images/barseb.jpg Citera
Marcus S Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Tack för mycket trevligt titt! Super fint kar! Gott kaffe och sushi! Citera
Conny Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Tack Kenta och Karin,för titten och super god sushi och gott kaffe.Karet är fantastiskt fint med härligt djup. många tack...MVH Conny Citera
kenta Postat 30 september 2009 Postat 30 september 2009 Tack själv till alla som kom...Hoppas det ger er nya idéer och glada kvällar framför era kar.. Citera
Patrik Postat 15 december 2009 Postat 15 december 2009 vad är det för lampa som gör det så lilaeller det är kameran? Citera
kenta Postat 15 december 2009 Postat 15 december 2009 vad är det för lampa som gör det så lilaeller det är kameran?så det så !! Citera
saltbjörkan Postat 15 december 2009 Postat 15 december 2009 Vackert kenta kul att du uppdaterar lite då o då...blr sugen på att komma hem till dej igen ju. och änumer sugen på att köpa tillbaka min korall du alldrig kommer sälja Citera
wrang Postat 3 juni 2010 Postat 3 juni 2010 Hur går det eller har det blivit pannkaka utav allt? Citera
jensa Postat 30 september 2010 Postat 30 september 2010 Herregud! mitt kar e ju en fjärt i rymden mot det här!Jag är mäkta imponerad. GRYMT KAR!Mvh Citera
saltbjörkan Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Kenta är det inte dags för en uppgradering av denna tråden snart? Citera
SaltDummie Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Kenta är det inte dags för en uppgradering av denna tråden snart?Håller med!!Kom igen Kenta :-) Citera
kenta Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 jag har tagit bilder, men nu ska de ju förminskas osv osv....det kommer....en dag.... Citera
Hirez Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 Förminska? det borde väl gå auto lätt idag Väntar, och hoppas få se mer! Citera
JFerm Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Har kanske varit uppe på tapeten tidigare men det är aldrig fel med upprepning i så fall...Det finns ett väldigt smidigt program för just förminskning av bilder, man lägger bara filen PhotoResize600.exe i tex. en mapp och drar sedan bilderna till ikonen, simsallabum, färdigt länk till program att ladda ner är: http://www.rw-designer.com/picture-resizeanvänder det ofta, programmet alltså. Inte länken Host, host, känn ingen stress att lägga upp bilder Kent Citera
ErgoMan Postat 10 december 2011 Postat 10 december 2011 Tack Kenta för bjudningen, enormt vackert kar du ligger inne med, finns nästan inga brister i ditt kar? antagligen wasabin jag fick för mycket av i min sushi, he he men gott var det iaf, jag och hoppas på att bli ditbjuden fler ggr, man känner sig som en fågelholk när man kollar in i det karet, outstanding, förmodligen ett av sveriges finaste saltvattens akvarium, höres Kenta....M.V.H Jerry Nilsson Citera
ballsam Postat 10 december 2011 Postat 10 december 2011 Så här får man väl ändå inte göra.. lägga ut en massa fint beröm som gör oss andra nyfikna ; ) lägg gärna upp lite bilder på karet /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 10 december 2011 Postat 10 december 2011 Tackar för en trevlig kväll Kenta!! Många små o stora goda bitar i det karet.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 10 december 2011 Postat 10 december 2011 Tackar för ett trevligt besök ikväll och även för mat och dryck! /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
soft_jonis Postat 25 december 2011 Postat 25 december 2011 hur gick det med hajen? Levde den? ( på giganten) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.