Datate Postat 10 september 2008 Postat 10 september 2008 Har köpt lite olika preparat och blev lite fundersam vilka som skall förvaras på hyllan och vilka som skall förvaras i kylskåpet.De preparat jag undrar över är följande:Coral VitalizerAminoacid ConcentrateSponge PowerStylo Poccio GlowIron ConcentrateNågon som vet? Citera
Vargklo Postat 11 september 2008 Postat 11 september 2008 Har någon tips på minikylskåp till akvarierummet? Det är ett evigt rännande mellan köket och källaren/akvarierummet för mig... Citera
nike83 Postat 11 september 2008 Postat 11 september 2008 Har någon tips på minikylskåp till akvarierummet? Det är ett evigt rännande mellan köket och källaren/akvarierummet för mig...typ ett sådant?http://www.blocket.se/vi/14472536.htm?ca=11_s&last=1så får du plats med lite bira i närheten av din bastu också ; ) Citera
ramq Postat 11 september 2008 Postat 11 september 2008 Har dom inte småkylar på t.ex Rusta och andra lågprisvaruhus?Vet en kollega på jobbet som har en under skrivbordet för att kyla sina Jolt... Rymms 3-4 burkar i den. Citera
-=Mr_B=- Postat 11 september 2008 Postat 11 september 2008 De där små kylarna är en frigolitlåda med en TEC i ryggsidan. Långt från energi effektiva, men kan kanske vara godtagbara i alla fall, inte några mängder som ska lagras där i precis.B! Citera
NiXoN Postat 11 september 2008 Postat 11 september 2008 För att öka förvirringen så måste jag bara fråga, är det inte bara den äldre versionen av CV som skall förvaras i kylskåp?//NiXoN Citera
Vargklo Postat 11 september 2008 Postat 11 september 2008 Helst skulle jag vilja ha ett verkligen litet mikrokylskåp, typ något att bygga in i akvariemöbeln, men det kanske inte är tekniskt möjligt? Citera
-=Mr_B=- Postat 11 september 2008 Postat 11 september 2008 Varg, någon fundering på vilket format som skulle passa? Jag är ju av åsikten att ska man ha kylskåp ska det vara med kompressor, och det ger ju vissa begränsningar för hur smått man kan göra det. Borde dock inte vara något som rent praktiskt förhindrar att man bygger en kyl med en liten kompressor från en portabel AC som drivning. Resultatet borde inte behöva bli mycket större än en ordentlig ryggsäck, och som alla kompressordrivna kylskåp, måste baksidan få god ventilation.B! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.